עורכי דין תעבורה

מהי בדיקת ינשוף לא תקינה?

נהג שנתפס נוהג במצב של שכרות יופנה לביצוע בדיקת ינשוף. הבדיקה הזו בודקת את האוויר שהנהג נושף, ובאמצעות הינשוף ניתן לבדוק את רמת האלכוהול בגופו של הנהג. במידה והנהג אכן שתה הבדיקה תעלה תוצאות גבוהות מהערך המותר.

יש לשים לב שקיים הבדל בין הרף המקסימלי המותר לנהגים צעירים לבין הרף המוגדר לנהגים מבוגרים וותיקים יותר. כאשר עורכים בדיקת ינשוף והתוצאות חורגות מעבר לרף העליון, הדבר מוגדר ומהווה למעשה בדיקת ינשוף לא תקינה!

מה עושים במצב של בדיקת ינשוף לא תקינה?

במידה ונהג נבדק ומתברר כי בדיקת הינשוף שהוא ביצע אינה תקינה, הוא יורשע בעבירת נהיגה בשכרות. עבירה חמורה שנחשבת לאחת החמורות והעונש שלה בהחלט עלול להיות חמור. במקרים מסוימים עלול הנהג לקבל פסילה של הרישיון שלו למשך שנתיים, דבר חמור ומשמעותי מאוד.

זה ההסבר לכך שמרבית הנהגים שנתפסו נוהגים בפסילה יפנו אל עורכי דין תעבורה על מנת לבדוק מה ניתן לעשות וכיצד ניתן להפחית את העונש. אכן, במקרים רבים יכול עורך דין תעבורה להציע מענה מדויק ומקצועי אשר יועיל ויקל על העונש במידה רבה.

יש לא מעט מקרים בהם עורך דין תעבורה הצליח להציג את המעשה באור אחר וכך להפחית את חומרת העבירה. כלומר, באמצעות הוכחות שונות והצגה אחרת של הדברים ניתן למצוא איך להקל על העונש ואיך להעמיד את הנהג במקום אחר מבחינת עונש וקנסות בגין המעשה. המסקנה של הדברים הללו היא שצריך לבחור עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה שמסוגל לנווט את התיק המשפטי של הנהג באופן מקצועי ונכון אשר יועיל בסופו של דבר מבחינת ההקלה על העונש ועל התוצאות של הטעות הזו של נהיגה בשכרות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד