טיונרים לגיטרה

טיונרים לגיטרה – אילו טיונרים קיימים ומה הכי טוב

כל גיטריסט חייב שהגיטרה שלו תהיה מכוונת כראוי על מנת שהוא יוכל להשתמש בה ולהפיק ממנה צלילים איכותיים ונכונים. ידע בכיוון גיטרה הינו אחד מהדברים הבסיסיים שכל נגן גיטרה צריך ללמוד – בין אם מדובר במתחיל וקל וחומר כאשר מדובר על גיטריסט מתקדם ומומחה. קיימות מספר דרכים לכיוון וכל אחד יכול לבחור באיזו שיטה לכוון את הגיטרה שלו.

כיוון גיטרה – מה זה?

לכל מיתר יש תו ייחודי ועל ידי כיוון נכון ניתן להפיק מכל אחד את הצליל המדויק שלו. לצורך כיוון נכון של גיטרה קיימים מפתחות כיוון שהם אוניברסליים לכל סוגי המיתרים ולכל סוגי הגיטרות. העיקרון שעליו מתבסס כיוון של גיטרה הוא עניין המתיחה. מיתר מתוח מאוד, יעניק צליל גבוה יותר ומיתר רפוי, יפיק צליל נמוך. עם זאת, יש לשים לב שלא למתוח את המיתרים יתר על המידה בשביל שלא ייקרעו. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לכיוון גיטרה היא בעזרת טיונרים לגיטרה. זו שיטה קלה ומהירה ומתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד.

איך משתמשים בטיונר לגיטרה?

השימוש בטיונר לצורך כיוון גיטרה הינו פשוט מאוד. יש להפעיל את הטיונר ולפרוט על המיתר הרצוי, ועל מסך הטיונר יופיע התו שהמיתר הפיק. בשלב הראשון יש לכוון את המיתר עד לקבלת התו הרצוי ובשלב השני, יש לעבור שוב על המיתרים ולדייק יותר את התו שהם משמיעים. חשוב מאוד לזכור בכל שלב את התו המדויק אותו מחפשים ומבקשים להשיג בכל מיתר וכך ניתן יהיה לכוון את המיתרים באופן מושלם ומדויק. טיונר מגיע בצורות שונות. כך שניתן לרכוש אותו באתר https://musicmart.co.il/ כמכשיר נפרד או להוריד את האפליקציה שלו ולהשתמש בנייד כטיונר – כל אחד על פי הבחירה האישית שלו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד