מרכזיה בענן

5 יתרונות של מרכזיה בענן

מרכזיה בענן מספקת לכם פתרונות תקשורת לעסק בעלויות נמוכות, ומכל מקום בעולם. תוכלו להוציא ולקבל שיחות, להפנות לשלוחות, להקליט שיחות, לנתב לטלפון הנייד, לתזמן את שעות הפעילות ועוד – בקלותו בנוחות. עם מרכזיה בענן אתם לא תלויים במיקום שבו אתם נמצאים, לא משנה באיזו מדינה אתם ולא משנה האם אתם בבית או במשרד. העובדים שלכם יוכלו בקלות להוציא לקבל שיחות גם אם הם עובדים מהבית. כל מה שדרוש זה חיבור לאינטרנט, והתקנה של תוכנה על המחשב.

עלויות נמוכות וגמישות מקסימלית

היתרונות של מרכזיה בענן הם ברורים. אם תשוו את העלויות של התקנת מרכזיה פיזית על פנני מרכזית ענן מיד תשימו לב שפערי המחירים הם משמעותיים. תוכלו לחסוך עלויות רבות במידה ותעברו למרכזית ענן.

היתרון לשיחות בינלאומית

עסק אשר נדרש להוציא שיחות לחו”ל ישלם עלויות מאוד גבוהות במידה והוא עוד לא עבר למרכזית ענן. מרכזית ענן בנויה כך שכל התשתית והאחסון יושבים על האינטרנט ולכן אין צורך לבצע קישור שיחות לחו”ל על גבי קווי הטלפון המסורתיים. ברגע שכל השיחות מתבצעות על גבי רשת האינטרנט, הרי שהעלויות הן הרבה יותר נמוכות.

להתקין בקלות

אין צורך להבין בכל מה שקשור לטלפוניה ומרכזיות על מנת להות מהיתרונות של מרכזית ענן. לא נדרשת שום התקנה פיזית, וגם אולי תופתעו לדעת אבל לא צריך להגיע למשרד על מנת להתקין לכם דבר מה. הכל מסתכם בתוכנה אשר יושבת על המחשב שלכם ואחסון בענן מרחוק. הספק שמולו אתם עובדים לקבלת שירותי מרכזית ענן כבר דואג לכל מה שצריך מרחוק, על מנץ שהעסק שלכם יוכל לקבל ולהוציא שיחות בקלות, בעלויות מאוד זולות ומכל מקום בעולם.

> אנשים בדקו גם אחסון בענן בחינם

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד