חלוקת רכוש בין בני זוג

חלוקת רכוש בין בני זוג – איך אפשר להימנע מסכסוך בתחום

אחד הנושאים שגורמים להקצנה של סכסוכים בין בני זוג שבוחרים להיפרד, הוא כל מה שקשור לחלוקת רכוש בין בני זוג. כידוע, בתהליך גירושים, אחת הנקודות שצריך לדון בהם ולהגיע להסכמות בין הצדדים, היא כיצד לחלק את הרכוש, כסף ונכסים שעומדים לרשות בני הזוג. 

באופן טבעי, בהנחה ולא מגיעים להסכמות מוקדמות או אם הנישואים נגמרים בצורה שלילית ומובילים לגירושים מכוערים, אזי שכל צד ינסה להוכיח שמגיע לו יותר ומרבית הרכוש, הכסף והנכסים שייכים לו ולא לצד השני. 

יחד עם זאת, ישנן דרכים שונות כיצד להתמודד עם שאלה זו מבלי להגיע למצב של עימותים וסכסוכים. זאת בהנחה ושני בני הזוג רוצים להימנע מכך מבעוד מועד ואינם חוששים להתעסק בנקודה זו, עוד אפילו לפני שהם מגיעים לנקודה בה הם מחליטים להיפרד. הדרך לעשות זאת היא באמצעות הסכם ממון בין הצדדים, אותו ניתן לעשות זאת עוד לפני החתונה או במהלך הקשר. 

למה זה חשוב להגיע להסכמות?

מלבד העובדה שאם מגיעים להסכמות בעזרת עורך דין גירושין מונעים סכסוכים ובעיות שעלולות להשפיע על כל תהליך הגירושים, אזי שהסכם ממון מאפשר לשני הצדדים לדעת בדיוק איפה הם נמצאים, כיצד הם נכנסים לקשר ואיך הם אמורים לצאת ממנו. 

בעבר הסכם ממון היה נפוץ בעיקר במערכות יחסים בין זוגות שהגיעו מרקע כלכלי שונה או זוגות שהגיעו ממעמד כלכלי גבוה ולא רצו לייצר מצב בו הם יצטרכו להעביר לצד השני, רכוש, כסף או נכסים שעומדים לרשותם. היום הסכם ממון הוא כבר הרבה יותר מקובל בשכבות רבות באוכלוסייה, מאחר ובכך אפשר למנוע את כל העימותים שקשורים לחלוקת הרכוש בעת הגירושים, עימותים שיכולים להשפיע גם על היבטים אחרים בתהליך זה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד