ליטיגציה מסחרית

כל מה שרציתם לדעת על ליטיגציה מסחרית

אולי שמעתם על צמד המילים ליטיגציה מסחרית, אך לא תמיד ברורה לנו הכוונה.

כאן נכתוב על כל מה שרציתם לדעת על ליטיגציה מסחרית .

אז מה זה בעצם?

תחום הליטיגציה המסחרית הוא תחום בו העורך דין מייצג את לקוחותיו במקרים שך סכסוכים בעלי אופי עסקי, לעיתים מורכבים מאוד, ולעיתים אף בהיקפים פיננסיים משמעותיים במיוחד.

ליווי של עורך דין מתחום הליטיגציה

בכל עת בה מדובר בסכסוכים בין עסקים, יכולים להיות אלה גם אנשים פרטיים או ארגונים, הן בארץ והן בעולם, שנקלעו לסכסוך מתמשך ולא רואים באופק שום פתרון, מתפקידו של העורך דין הוא לגבש אסטרטגיה משלו עוד טרם מגיעים בית המשפט.

עליו לכתוב את כתב הטענות ולייצג את אחד מהצדדים או עד שבית המשפט נוטל החלטה.

הגעה לפתרון ללא החלטת בית משפט

לעיתים עוד טרם מתן פסק הדין, יהיה זה עדיף לשני הצדדים להגיע לפתרון בעצמם כמו יישוב הסכסוך בדרך שתשביע רצון את שני הצדדים, או באמצעות הליך בוררות, וניתן גם לגשת להליך של גישור, או ששני הצדדים יגיעו לפשרה כלשהי.

אל מי פונים?

חשוב מאוד לפנות לעו”ד לענייני ליטיגציה, בעל ניסיון, יכולת התנסחות והתדיינות אופטימאליות, העוסק בתחום החוזים, ניירות ערך, בתחום של הגבלים עסקיים, סכסוכים בין גורמי נדל”ן, סכסוכים בין תאגידים ועוד.

פנו אך ורק לעורך דין מקצועי בתחום ליטיגציה

במקרים בהם אתם נדרשים לייצוג בבית המשפט, פנו אל עורך הדין שחר ולר אחד מעורכי הדין המובילים בתחום, בעל מוניטין, כזה ששמו הולך לפניו.

גורם משפטי אשר מציע ללקוחותיו ייצוג ללא פשרות, בתחום של סכסוכים מסחריים, הוא ייצג אתכם בבתי המשפט המחוזיים והן בבית המשפט העליון ולא רק, אלא גם בהליכי בוררות.

> אנשים חיפשו גם עורך דין לתביעות נגזרות

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד