מסופון

מה זה בדיוק מסופון ואיך תוכלו להשתמש בו?

אולי אתם לא בדיוק מכירים את השם, אבל אתם תוכלו למצוא את המסופון כמעט בכל חברה או ארגון בעולם. המסופונים עוזרים לנו להשיג יעילות ודיוק במהלך המטלות השונות אשר קשורות לסחורה ומוצרים, והם מהווים מכשירי חובה עבור כל בית עסק שמנהל מלאי. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על המכשירים האלו וכיצד הם יוכלו להיות עבורכם לעזר.

פעולות המסופון השונות

ניהול מלאי:

במקום לבצע ספירה ידנית אשר עשויה ליצור בלבול ולצרוך זמן יקר, המכשירים השונים יוכלו לסייע לכם לחשב את הכמויות של כלל המוצרים אשר נמצאים במחסן, ולמנוע טעויות שעלולות לגרום לנזקים כספיים.

מעקב מוצרים:

בעזרת המכשיר והתוכנה שלו תוכלו לבצע מעקב אחר מוצרים שונים לפי הצרכים השונים של העסק שלכם.  

זיהוי פריטים:

בכל נקודת מכירה או חנות בה יש קופה, המסופונים מזרזים את תהליך הרכישה במספר מונים. קריאה של קוד המוצר במהירות תעזור ללקוחות שלכם לסיים את תהליך הקנייה במהירות וכך תחסוך גם להם וגם למוכרים זמן רב.

אם יש לכם עסק אשר מחזיק סחורה ומלאי, ומוכר את אותם מוצרים בצורה פרונטלית או בשילוח, אתם תהיו חייבים להשיג לעצמכם מכשיר כזה. בדומה לסמארטפון, המסופונים מאוד פשוטים לתפעול והם לא יגרמו לכם לכאב ראש כלל.

שימוש במכשירים האלו יעידו על רמת שירות מסוימת בעיני הלקוחות שלכם, בעוד אי שימוש בהם יראו חוסר רצינות והרגשה של עסק קטן ומיושן.

סריקה מהירה של מוצר תוכל לאפשר לכם לבדוק את המחיר המוצע, פרטים על המוצר, כמות במלאי וכל מידע נלווה שתבחרו להוסיף. בזכות התוכנה הממוחשבת, תוכלו לשנות את מחירי המוצרים בקלות וללא מאמץ כלל.

המכשירים יודעים לזהות אם מדובר במוכר זוטר או מנהל בכיר, וכך מאפשרים גישה שונה למאגרי המידע לכל אחד מהעובדים בחברה, לפי התפקיד שלהם. תוכלו ליצור דרגים שונים של אבטחה במידה והחברה שלכם מחזיקה בסגל רחב עם המון תפקידים שונים.

קבוע או נייד?

ישנם מכשירים קטנים וניידים אשר יכולים להתלוות לעובד לכל מקום אשר ילך, מה שיתאים לסוכני שטח, עובדי מחסן ומנהלים, בעוד אלו הקבועים יתאימו יותר לעמדות מכירה וקופות רושמות.

בעוד המכשירים הנייחים יודעים להסיר את המוצרים אשר נמכרו מהמלאי, ולהוסיף מוצרים שחזרו בצורה אוטומטית לגמרי, המכשירים הניידים תלויים במתקן ובתוכנה המאובטחת.

מסופונים ניידים יכולים להימצא על מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, מתקנים ייעודיים ואפילו על סמארטפונים.

מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום כדי להתאים לעצמכם את המכשיר שיוכלו לעזור לעסק שלכם לצמוח במהרה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד