עורך דין ליטיגציה

מה זה ליטיגציה?

ליטיגציה היא אמנות ביטויין של תכונות (קיימות ונרכשות) בתחום המשפט, כעותר מול הערכאות המשפטיות.

ליטוגציה לא מתייחסת לתחום משפט מסויים אלא לעורך הדין הספציפי (בדרך כלל בתחום המקרקעין, שהוא תחום יוצא דופן ומיוחד) אך יכולותיו וסגולותיו אלה מקנות לו ערך ויתרון גדול בכל תחומי המשפט (חוזים, נזיקין, מקרקעין וכו…)

עליו להיות בעל ייצוג, הופעה נאותה בבית המשפט,  ויכולת הצגת הטיעון במקום.

צרו קשר עם עורך דין עמיחי זלצר >>>

הכשרתו במוסד לימודי מוערך ע”י אנשי מקצוע ומאמנים מצויינים הכרחית, כמו גם הותק והנסיון בהופעותיו בבית המשפט.

ההתמחות שלו בתחומים מסויימים (מקרקעין) היא מיוחדת וכישוריו יוצאי דופן ושונים משל עורכי דין אחרים. 

הוא בעל ידע מעמיק בנושאים הנידונים ובנושאים קרובים, משפטיים ואחרחם, עליו להיות עירני, חד וזריז מחשבה (מאחר ולפעמים התוצאה נקבעת עפ”י זריזות מחשבתו ותשובתו ברגע נתון), , כמו גם בעל יכולת של חלוקת קשב, כדי לשמוע במקביל מספר אנשים ולדעת לתמרן, לסנכרן ולהדגיש את הנקודות החשובות בזמן אמת.

ליטוגטור טוב יידע לתקשר עם הלקוח ועם המערכת המשפטית ויידע לנתב את הלקוח למקומות המתבקשים: ‘לצנן’ אותו בעת הצורך, לעודד ולסייע מוראלית, ולתת תקווה ואופטימיות במצבים קשים ושנראים חסרי סיכוי. הוא זה שמסוגל לשנות את התמונה ולהביא להישג גם במקרים בהם העובדות או הטענות המשפטיות אינן חד משמעיות.

הליטוגרטור-מטרה ומהות

הליטוגרטור הוא המגשר בין הלקוח לבין הערכאות המשפטיות וככזה עליו להביא לתוצאות המשפטיות הרצויות באמצעות הידע שלו וכישוריו בכל תחום ובכל תיק, גם כשהדינאמיקה בבית המשפט משתנה או שנראה כי אינה עומדת לזכותו. עליו מוטלת האחריות והיכולת להביא לתוצאות הרצויות לאינטרסים של העותר ולזכות בנצחון ( מלא או חלקי) או בהפסד התביעה ,לכן עליו להיות בעל מקצוע מעולה מכל הבחינות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד