הופעות סטנדאפ

הופעות סטנדאפ – איך רוכשים כרטיסים בצורה פשוטה

החל משנות השבעים וביתר שאת בשנות השמונים, החלו להופיע אמני סטנדאפ בישראל. בשנות התשעים התופעה כבר הפכה להיות רווחת והיום אנחנו עדים לכמות עצומה של סטנדאפיסטים שזוכים להצלחה גדולה, בין אם זה בתקשורת ובין אם זה על הבמות. 

הרעיון של הופעות סטנד אפ הוא פשוט וקל. אמן מופיע מול קהל ומספר סיפורים מהחיים שיש בהם אלמנט קומי, כאשר בדרך כלל מדובר על סיפורים מהחיים שלו או מהחיים בכלל. ישנם מקרים של אמנים שמופיעים ביחד, בזוגות ואפילו בשלישיות ויוצרים מופעי בידור וסטנדאפ לכל המשפחה או כאלה המיועדים לקהל ספציפי. 

צריך לומר שהרעיון לסטנדאפ הגיע מארצות הברית, שם הוא זכה להצלחה כבר משנות השישים, ובישראל הוא הצליח להפוך למוקד משיכה הרבה בזכות הטלוויזיה המסחרית שקידמו סטנדאפיסטים בתוכניות שונות. היום בזכות האינטרנט, אז אפשר להיחשף לסרטונים של סטנדאפיסטים וכן אפשר לרכוש כרטיסים בצורה פשוטה לכל הופעה, בכל מקום בארץ, מבלי שיש צורך לחכות לערב המופע. למעשה, עדיף לקנות קודם, אחרת עלולים להישאר בלי כרטיסים. 

איך רוכשים בצורה נכונה

אמנים מודיעים מראש על מופעים קרובים לתקופה של מספר חודשים, ואז אפשר להזמין מקום דרך אתר אינטרנט בכתובת www.kzat-tarbut.com , כאשר התשלום נעשה דרך האתר. בזמן שמשלמים על הכרטיס, בוחרים את המושב, וכן מקבלים את הכרטיס ישירות למייל, כך אפשר להציג אותו בכניסה לאולם. 

חשוב לומר, לא תמיד חייבים להדפיס את הכרטיס, אפשר לשמור אותו במייל ולהציג אותו על גבי מסך מכשיר הסלולר, כמו כן, צריך לבדוק היטב כשרוכשים כרטיס, האם העלות כוללת הוצאות נוספות. יש מקומות שדורשים מחיר נוסף בגלל העובדה שהכרטיס נרכש דרך האתר ולא דרך משרד כרטיסים או דרך האולם עצמו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד