מגן קפיצים לטרמפולינה

מגן קפיצים לטרמפולינה

מכירים את ההרגשה שאתם קופצים על טרמפולינה והגב או הראש שלכם נחבט בקפיצים של המתקן? לא מכירים? אז לפני שזה יקרה גם לכם (כי לילדים שלכם זה קרה לפחות פעם אחת.. תשאלו אותם) הנה מה שתצטרכו לדעת על כיסוי לקפיצים.

מגן קפיצים לטרמפולינה

מגן קפיצים, בא כדי למנוע חבטות קשות של ילדים שמשחקים בטרמפולינה. ילדים שקופצים שעות ארוכות על הטרמפולינה, מתעייפים עם הזמן וכשזה קורה, המכות מתחילות לבו א בקצב עולה ובלתי פוסק. אז מה עושים?

ובכן, מגן קפיצים לטרמפולינה הוא בדיוק מה שתצטרכו להרכיב בשלב זה על המתקן הקפיצי שלכם שממוקם בבית או בחצר הבית. כך, תמנעו את החבלה הבאה של ילדיכם ותהיו זהירים ואחראיים יותר לסיכונים שיש בזה.

איך להישמר יותר בעת קפיצה על טרמפולינה?

מתקן קפיצי לילדים הוא לא עוד מתקן שילדים אוהבים להזניח אותו אלא הם דואגים לאייש אותו רוב היום בקפיצות עליו. זו בדיוק הביסה למה אנחנו כל כך אוהבים את המתקן המגניב הזה. יחד עם זה, אנחנו צריכים להבין שהוא לא כאן לכל החיים ויש רגעים שהוא ייהרס.

כדי להתכונן לזמנים האלה כמו שצריך, תצטרכו לבחון כיצד אתם עושים את זה ואיפה אתם רוכשים את הציוד החלופי שלכם. מגן קפיצים הוא דבר טוב להתחיל איתו. הוא ייתן לכם את כל השקט שאתם זקוקים לו ותוכלו להיות רגועים כאשר הילדים שלכם יקפצו עליו.

כמה זה עולה?

למעשה, העלות של מגן קפיצים לטרמפולינה יכול לעלות בחנות ציוד ספורט כמה מאות שקלים בודדים ואפילו פחות מכך, אם יש לכם את הטרמפולינה של הדגמים הישנים. אז בדקו את הסוג לו אתם זקוקים והזמינו אותו עד פתח ביתכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד