פטריית חימום חשמלית

פטריית חימום חשמלית – פתרון מושלם לחורף

בחודשי החורף הקרים נרצה למצוא פתרונות חימום אטרקטיביים ואפקטיביים שיוכלו לספק לנו את החימום הנדרש בין אם אנו יושבים לנו בכיף במרפסת, יושבים לאכול במסעדה או אפילו רוצים להתחמם בסלון. פטריית חימום חשמלית בעלת שטח חימום גדול ביחס לתנורים ואפשרויות אחרות ולעומת מזגן עילי תדיראן המפזר אוויר חם בחדר ומפחית את כמות החמצן בו הרי שפטריית החימום איננה פוגעת בחמצן ומספקת לנו תחושה חמימה ונעימה. כמו כן היא מאפשרת גם לשבת בחוץ במרפסת או בכל מקום אחר וליהנות מאוויר נקי ונעים תוך שהפטרייה מחממם אותנו.

פטריית חימום על גז או חשמל?

אחת ההתלבטויות ברכישת פטריית חימום תהיה אם לרכוש פטריית חימום חשמלית או פטריית חימום על גז. מצד אחד פטריית חימום על גז מאפשרת לנו להפעיל אותה גם בתנאי שטח, ללא צורך בחיבור לנקודת חשמל וללא חוטים מסורבלים. מצד שני היא פולטת גז ורעלים, נצטרך לדאוג למאגר של בלוני גז חלופיים מה שיהפוך את השימוש בפטריית ליקר יותר וכמובן שגם מסוכן יותר לאחסן בלוני גז. לעומת זאת פטריית חימום חשמלית תהיה בטוחה יותר לשימוש, תלויה בנקודת חשמל, ההוצאות מופחתות יותר וניתן לבחור מבין סוגים שונים ורבים יותר של פטריות בעיצוב שונה.

פטריית חימום לבית:

השימוש הפרטי של פטריות חימום יהיו לרוב עבור משפחות האוהבות לשבת במרפסת בשעות הערב או אנשים המעוניינים לשבת במרפסת גם בחודשי החורף, לצפות בגשם אך ליהנות במרפסת המקורה שלנו עם פטריית חימום חשמלית שתחמם אותנו.

פטריית חימום לעסק:

שימוש נוסף בפטריות חימום יהיה נפוץ מאוד בעסקים, בעיקר בתחום המסעדנות והאירוח. לדוגמה: וילות, גני אירועים, אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה ועוד. אלה יציבו בפינות הישיבה הפנימיות והחיצוניות פטריות חימום שיהפכו את השהייה במקום לנעימה יותר גם בחודשי החורף הקרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד