תשתית אינטרנט מומלצת

תשתית אינטרנט מומלצת – האמנם? כך תהיו בטוחים שבחרתם נכון

האינטרנט הוא חלק מרכזי וחשוב בחיינו. בעזרתו אנו מגיעים לנותני שירות מסוימים, קוראים חדשות וכתבות במגוון תחומים, אוספים מידע וחוקרים לטובת לימודים, משתמשים בכלים ותוכנות שונות המשפרים את חיינו ועוד. כאשר אנו באים להתחבר לאינטרנט בבית או בעסק כדאי לדעת שיש הבדל בין הספק לתשתית אינטרנט מומלצת. התשתית היא החומרה, הכבלים, הסיבים, אלה שעוברים בין ארונות החשמל, בתוך האדמה, בתוך קירות הבית ועד לכבלים התת ימיים העוברים לתשתיות התקשורת ברחבי העולם ואילו הספק הוא הגוף שמחבר אותנו באמצעות רשתות התקשורת לאינטרנט. תשתית טובה ויציבה תהיה הבסיס לאינטרנט מהיר, איכותי ועם כמה שפחות תקלות. יש בישראל כמה סוגי תשתיות חלקן מומלצות יותר וחלקן פחות. יצאנו לבדוק.

התשתית המומלצת ביותר על פי המומחים:

על פי מומחים רבים בתחום התשתית המומלצת ביותר היא זו של בזק. אומנם בזק לא מספקת את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק כיום אולם היא נחשבת לרשת היציבה ביותר עם הכי פחות תקלות ובפריסה ארצית הרחבה ביותר.

היכנסו לאתר משתלם לי כדי למצוא את התשתית המומלצת ביותר >>>

רוצים אינטרנט מהיר יותר? הכירו את הסיבים האופטיים:

במידה ואתם רוצים או צריכים אינטרנט מהיר יותר ודאי תרצו להתחבר לתשתית הסיבים האופטיים. ספקים כמו פרטנר וסלקום יכולים לחבר אתכם לאינטרנט מהיר עד 1GB במידה ויש תשתית של סיבים אופטיים באזור שלכם. 

כאשר אתם באים לבחור מהירות גלישה, חבילה מסוימת אצל הספק ותשתית אינטרנט מומלצת להתחבר אליה אתם רוצים לבדוק היטב אילו תשתיות יש באזור שלכם. אל תיתנו לספק האינטרנט למכור לכם חבילה של 600 מגה או 1ג’יגה מהירות גלישה כשבאזור שלכם אין בכלל תשתית תואמת לספק לכם את המהירות הזו. תוכלו לבדוק את התשתיות מול הספק ובעזרת האינטרנט וכמובן לבדוק את מהירות הגלישה שלכם באמצעות כלי חינמי באינטרנט במעמד ההתקנה.

פרטים נוספים באתר מוזילים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד