משטח עבודה למטבח

איך לבחור משטח עבודה למטבח שלכם?

מחפשים משטח עבודה למטבח? אל תמהרו לבחור במשטח היקר ביותר או זה שנשב לטוב ביותר. על מנת לבחור נכון עליכם להגדיר את הצרכים והציפיות ולבחור בהתאם את המשטח שמתאים לכם. משטח העבודה משפיע רבות על העיצוב של המטבח ונוחות השימוש. על כן, אל תוותרו על התייעצות עם איש מקצוע. 

מחירים של משטחי עבודה למטבחים

בתכנון התקציב לעיצוב המטבח יש לקחת בחשבון שמחירים של משטחי עבודה מתחילים מכמה מאות שקלים ומגיעים עד אלפי שקלים למטר. התמחור הוא על פי מידה כך שככל שהמשטח יותר גדול המחיר עולה. הפרמטרים שקובעים את המחיר הסופי הם : סוג המשטח, עובי המשטח, הצמידה, דרישה לצורה מיוחדת, צבע לא שגרתי, טקסטורה מיוחדת. בצעו השוואת מחירים חכמה ותבחרו לבסוף משטח עבודה למטבח שמתאים להרגלי הבישול שלכם, לתקציב ולסגנון העיצוב. חשוב לזכור שהמשטח שאתם בוחרים כעת עתיד לשמש אתכם ב-10 השנים הבאות.

סוגים של משטחי עבודה למטבח

אם אתם מעוניינים במשטח עמיד בפני שריטות, נוח לניקוי, מעוצב ולא יקר – תבחרו במשטח אבן קיסר. את משטחי אבן קיסר מייצרים מתערובת של חומרי קוורץ וחומרים מקשרים. זהו משטח סינטטי נוח לעיצוב שאפשר להזמין במבחר מידות, צבעים ועיצובים. 

משטח עבודה למטבח עשוי אבן שיש טבעית נחשב לעמיד, איכותי ויוקרתי. אלו הם משטחים שנחצבים מתוך אבן שיש טבעית (מקורם במעמקי האדמה). המראה שמתקבל טבעי ויוקרתי. ניתן לבחור צבע חום, אפור ושחור. 

בחירה אפשרית נוספת היא משטחי קוריאן עשויים 70% מינרליים טבעיים ו-30% חומר אקרילי. הבחירה במשטחי קוריאן מבטיחה מראה יוקרתי, עמידות בפני נוזלים ושמירה על מראה חדש לאורך זמן. החיסרון המשמעותי של משטחי הקוריאן הוא עמידות נמוכה (בהשוואה למשטחי מטבח אחרים) בפני שריטות וטמפרטורות גבוהות. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד