garnet-card-mockup_95678-469

כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ – 5 דברים שחשוב שיהיה בו

מי צריך כרטיס ביקור, כאשר החלופה הדיגיטלית עובדת בצורה הרבה יותר טובה. אבל לא מספיק להצהיר כי כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ. מה שחשוב זה להסביר מה חשוב שיהיה בו, על מנת להביא לעסק הרבה יותר לקוחות. 

  1. עיצוב מרהיב 

כרטיס ביקור במיטבו צריך להיות מעוצב בצורה מושכת ומרהיבה. כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ צריך להיות מושך לעין, אך עם רלוונטיות לסוג העסק, למהות שלו, לאני מאמין שלו ולמיתוג שלו. אפשר לעצב את הכרטיס בצורה מרגשת, רשמית, היתולית, מעונבת, הכל בהתאם לצורך. 

  1. תיאור חד של מהות העסק 

מלבד העיצוב, הכרטיס המומלץ גם צריך לתאר בצורה מילולית מיהו העסק, אילו שירותים הוא מציע, מהם היתרונות שלו וכיוצא בזה. התיאור לא צריך להיות ארוך, לעיתם ההפך הוא הנכון. אך על מנת לתאר את העסק בכרטיס בצרוה ממוקדת וטובה, יש צורך בחשיבה, ביכולת קופירייטינג והבנה עמוקה של מהות העסק. 

  1. חיוג מתוך הכרטיס 

מכיוון שמדובר בכרטיס דיגיטלי, מן הראוי לנצל את היכולות הדיגיטליות שמחזקות את האפקטיביות. לדוגמא, כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ יאפשר ללקוח לחייג ישירות, מתוך הכרטיס. זוהי הדרך להקל על הלקוח ולהזמין אותו ליצור קשר, (וכן להקטין את הסיכוי שהוא יפנה למתחרים). 

  1. המלצות אותנטיות מלקוחות

בכרטיס חשוב להכניס המלצות אותנטיות מלקוחות. הלקוחות הממליצים מהווים נכס עבור העסק וזה יוצר תחושה של אמינות, מקצועיות, איכות. זה רובד שחסר מאוד בכרטיסים רגילים, אך בעידן הדיגיטלי הפתרון קיים. 

  1. ניווט ישיר לעסק  

יתרון דיגיטלי נוסף שטוב להוסיף לכרטיס – ניווט. כפתור ניווט בכרטיס מאפשר ללקוחות שרואים את הכרטיס בנייד, לקבל את הוראות ההכוונה בין רגע. מקלים על הלקוח, עוזרים לו למצוא אתכם מהר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד