1966926-min

הפקת סרטון חתונה

אם אתם רוצים מזכרת מדליקה לחתונה, כזו שתישאר אתכם שנים קדימה, זו ההזדמנות שלכם להזמין הפקת סרטון חתונה איכותי, מקצועי, קליל ומיוחד. אם אתם רוצים לספר איך הכול התחיל? מה כל אחד מהצדדים אוהב בנפרד ומה ביחד? על מה כל אחד לא מוכן לוותר? איך הוא הציע וכו’. יחד עם מפיק מקצועי תוכלו לערוך את הסרטון בהתאם לרצונות שלכם, להוסיף איורים מותאמים אישית, עלילה מרגשת ומצחיקה, שטויות וחוויות משותפות ועוד. סרטון חתונה בסגנון סטופ מושן יכול להיות מיוחד וייחודי שנעשה בצורה מקצועית, יצירתית ועם המון אהבה.

 

מבנה הסרטון:

מבנה הסרטון עשוי להשתנות בהתאם לחבילת השירות שתבחרו אולם בגדול מדובר בסרטון של כמה דקות (כ-4-5 דקות לערך) עם פתיח, אמצע וסיום. הפתיח יהיה בהתאמה אישית ובסטופ מושן אומנותי ויצירתי. לאחר מכן האמצע יהיה החלק המרכזי של הסרטון ויכלול סרטונים, תמונות, איורים ומוסיקה המלווה אותם בקו עלילתי מדליק במיוחד. לסיום הסרטון חופה וברכה מותאמת אישית.

 

מהי טכניקת סטופ מושן?

סטופ מושן היא טכניקת אנימציה ליצירת קליפים לאירועים, נעימים וססגוניים. טכניקה זו בשילוב יצירתיות והרבה אהבה למקצוע וללקוחות מאפשר לנו להכין סרטונים מיוחדים וייחודיים לכל לקוח כדי להעניק להם את המתנה הטובה ביותר מאתנו לחתונה שלהם. הזוג יוכל ליהנות ממזכרת מדהימה שתישמר לאורך שנים קדימה וכמובן סרטון מיוחד להקרנה באירוע לעיני כל האורחים. הסרטון ישלב רגש, עניין, יצירתיות, קטעים מצחיקים ועוד.

 

כיצד מכינים את הסרטון?

הסרטונים מופקים בסטודיו פרטי על ידי עורך מקצועי שמלווה אתכם לאורך התהליך כולו, החל משלב האפיון לסרטון דרך בניית העלילה, קבלת התכנים ועריכת הסרטונים עד תצורתו הסופית. כדאי ליצור קשר מספיק זמן מראש כדי לאפשר זמן עבודה תקין על הסרטון שלכם והפקתו בצורה מקצועית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד