מצלמות אבטחה מומלצות בשנת 2021

מצלמות אבטחה מומלצות בשנת 2021

כמעט בכל מקום שעוברים בו ניתן לראות שלטים כגון; ‘המקום מצולם 24/7’, ‘מצלמות אבטחה לפניכם’, ועוד שלטים עם ניסוחים שונים המזהירים את הנוכחים לגבי מצלמות אבטחה שמותקנות במקום. למה כדאי כל כך להתקין מצלמות אבטחה מאתר זד בי אם? אילו מצלמות קיימות כיום? מה צריך לדעת לפני התקנת מצלמות אבטחה? כל התשובות, במאמר שלפניכם.

למה להתקין מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה – כשמן כן הן – מיועדות לאבטח מרחבים ציבוריים ומרחבים פרטיים כאחד. בשנת 2021 לא צריך סיבה מיוחדת להתקין מצלמות אבטחה וזה גם לא נתפס כצעד משונה, וההוכחה לכך היא שכמעט בכל מקום ניתן להיתקל בשלטים המצביעים על כך. מצלמות אבטחה מאפשרות לכם לעקוב אחר פעילות במקום מסוים גם אם אתם לא נמצאים שם באופן פיזי וכן לוודא כי לא מתרחשים פעולות לא חוקיות או מסוכנות, וכך להעניק הגנה על נכס ששייך לכם – במיוחד אם משלבים יחד עם מצלמות האבטחה גם ציוד לגילוי וכיבוי אש.

מצלמות חוץ ומצלמות פנים – מה ההבדל ביניהן?

קיימים שני סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה; מצלמות חוץ ומצלמות פנים. מצלמות פנים הן מצלמות פשוטות יותר מכיוון שמדובר בכאלה שמותקנות במקום סגור, עם תאורה קבועה וללא חשיפה לפגעי מזג האוויר. לעומת זאת, מצלמות שמיועדות להתקנה בחוץ, חייבות להיות מותאמות לתנאי החוץ – הן חייבות לכלול הגנה נגד מים, צמצם לסינון קרני שמש, אופציות לראיית לילה וכן הלאה.

בחירה במצלמות אנלוגיות או במצלמות IP?

הבדל נוסף שקיים במצלמות אבטחה הוא הבדל באיכות הצילום. איכות הצילום נקבע על פי האיכות של המצלמה או יותר נכון, סוג המצלמה. רזולוציית הצילום שקיימת במצלמות IP היא גבוהה בהרבה מהרזולוציה הקיימת במצלמות האנלוגיות, וכתוצאה מכך, גם איכות התמונות וצילומי הווידאו יהיה גבוה יותר. למרות שעל פניו מדובר במצלמות שפועלות באופן זהה ועל בסיס תשתיות רשת מקומיות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד