1554885-min

למה משמשים מיכלים משוריינים בתעשייה?

מפעלים ועסקים המאחסנים חומרים כימיים ומסוכנים אחרים זקוקים למכלים משוריינים. הם נדרשים באולמות הייצור, בשטחי האחסנה ועוד. הם עשויים, בין היתר, מחומרים דוגמת פוליאתילן ופוליפרופילן המבוססים על פלסטיק. אלו הינם חומרים העמידים במאוד בפני כימיקלים אגרסיביים וטמפרטורות גבוהות. הם מותקנים במפעלי תעשייה כימית לסוגיה, תעשיית הנפט, החקלאות, התרופות, עיבוד המזון ועוד. לצד המיכלים ניתן למצוא גם צנרת הולכה אליהם ומהם העשויים אף הם מחומרים דומים. כל המוצרים הללו מיוצרים תחת בקרת איכות מחמירה ובהתאם לתקנים קיימים בתחום.

 

מיכלים מסוגים שונים

ניתן למצוא מיכלים בגדלים שונים ובנפחים משתנים. מקיבולת של עשרות ועד למאות מ”ק. בנוסף, ניתן לייצר אותם ספציפית על פי דרישות הלקוח ובהתאם למפרט המוגש על ידו. אלו ייעשו עם תכנון מפורט המותאם לצרכיו. הם מגיעים במפרטים שונים. יש עגולים עם תחתית וקווים ישרים, יש מכלים קוניים עם גג ובלי גג העומדים על רגליים, אחרים הינם מלבניים, קיימים גם מבודדים או משוריינים בפיברגלאס ועוד.  כן מיוצרים מיכלי פי וי סי. הפתחים שלהם יכולים להיות עליונים או צידיים. ניתן להוסיף למיכלים עם פתחים עליונים סולם ומעקה מסיבי ועמיד.

 

תהליך מסודר

תהליך ההזמנה ללקוח נעשה לאחר בקשת ייצור. מהנדסי החברה המספקת יישבו עם מנהלי המזמינה וילמדו על צרכיה. הם יקבלו מידע על המקום ובמידת הצורך יסיירו בו כדי ללמוד עליו. הייצור יתבצע במפעלי החברה. בנוסף, תיעשה הובלה  והתקנה בשטח המיועד. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום אשר מנהליה מבינים היטב את צרכי התעשייה הקיימת. הם בעלי ידע וניסיון רב המגיע ממתן שירותים מקיפים ללקוחות רבים הבאים מכל התחומים. לכן, יכולים להעיד את המוצרים הטובים ביותר לצרכיהם. השירות המקיף ניתן במחירים נוחים ומקובלים.

 

לייעוץ מקצועי צרו קשר – https://idanbp.com/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד