ציוד לג'ימבורי

ציוד לג’ימבורי – כך תבנו את הג’ימבורי המושלם

ג’ימבורי בהחלט יכול להיות המקום המהנה ביותר עבור הילדים שלכם! תחשבו על זה, מדובר במתחם רחב ידיים באופן יחסי, מלא במתקנים מהנים ביותר. אם אתם רוצים לפתוח ג’ימבורי משלכם, אם אתם מסייעים בהקמה של ג’ימבורי חדש או אם סתם מתחשק לכם לקנות איזה מתקן
או שניים לבית – המאמר הזה בשבילכם. כאן תוכלו למצוא את ציוד ג’ימבורי המומלץ והפופולרי ביותר. כל שעליכם לעשות יהיה רק לבחור ולהרכיב את הג’ימבורי המושלם על פי טעמכם האישי.

אילו אלמנטים נשתדל שיהיו בג’ימבורי שלנו


כאשר אנחנו בונים ג’ימבורי, אנחנו צריכים לחשוב תחילה ולהחליט לאיזה טווח גילאים אנו מתאימים את הג’ימבורי. אחרי שקבענו את הגיל, נחשוב על האלמנטים שאנחנו רוצים שהילדים יחוו בזמן המשחק. 

  • זחילה – גם לילדים גדולים יותר, פעולת הזחילה יכולה לשפר ביצועים רבים ולעודד הפעלת שרירים שהם לא מפעילים במהלך היומיום. 
  • טיפוס – אם טיפוס במדרגות ואם טיפוס על משטח חלק ומשופע, פעולה זו תעניק לילדכם אימון בתכנון תנועה, מאמץ למעט מטרה מסוימת וכמובן חווית הצלחה נהדרת. 
  • שיווי משקל – לשיווי המשקל משמעות רבה בחיינו ושימושים רבים, ככל שנעבוד עם ילדינו על שיווי המשקל מגיל צעיר, כך יוכלו לשפר ביצועים ולהיות בטוחים בתנועותיהם בהמשך. 
  • תחושות – לחוויה התחושתית משמעות רבה עבור ילדים, ככל שיחשפו ליותר תחושות מגיל צעיר, כך ייטב. בריכת כדורים למשל, יכולה ליצור חוויה חיובית מהתחושה של גוף מוקף בעצמים קטנים (מה שיכול ליצור לחץ). 
  • מתקן זוגי – יצירת תקשורת בין ילדים דרך משחק, קודם כל זה הכי חמוד בעולם. אנחנו יצורים חברתיים וחשוב שנבנה חברויות ונטפח תקשורת עם בני גילנו. 
  • בנייה – משחקי בנייה הם תמיד מעולים, מעודדים מוטוריקה עדינה, גסה וכמובן תכנון ובנייה. בינינו?! כיף גם לפרק.

קנו ציוד לגני ילדים במחירים אטרקטיביים >>>

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד