הלכה יומית

כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא. אין הרבה אנשים שרוצים לוותר על הבטחה כזו של – להיות בן עולם הבא. אז בדיוק בגלל זה הרימו את הכפפה כאן באתר ‘המחדש’ – אתר חדשות כשר, ודאגו לכך כי בכל יום יוכל כל מי שמעוניין בדבר הזה ומבקש ללמוד בכל יום שתי הלכות את האפשרות אכן ללמוד שתי הלכות שכבר כתבות ומסודרות או אפילו מוקלטות, מושמעות ומוסרטות. מה שהופך את כל העניין הזה ואת כל ההקפדה על הדבר הזה למשהו קליל ונגיש.

הלכה יומית – מי לא מוכן ללמוד כשזה כל כך פשוט וקל?

אז יש אנשים שרוצים ללמוד ומנסים לשמור על העניין הזה של לימוד שתי הלכות בכל יום אך הם מתקשים לעמוד בקבלה הזו כי אחרי הכול זה קצת מורכב. לזכור בכל יום היכן אוחזים, להחליט על סדר ההלכות ובכלל, לשמור על העקביות בלימוד ההלכות.

כאשר ישנה האפשרות לקבל תזכורת בכל יום למייל או כאשר ההלכות מסודרות באתר והן מתחדשות בכל יום באתר עם שתי הלכות חדשות, הרי שההקפדה הזו הופכת להיות הרבה יותר פשוטה וקלה.

אתר דתי לא רק לחדשות

אתר חדשות חרדי דואג לא רק להודעות, לכתבות, לחדשות ולמידע על מה שקורה בעולם הגדול או בציבור הכללי בעולם. כי אתר דתי עושה לא רק בשביל לספק את הסקרנות של הגולשים. אתר דתי רוצה לספק גם את המזון לנפש מאת הרב קנייבסקי למשל. את התוכן הערכי ואת התוכן התורני. כאשר האתר מעלה הלכה יומית ומאפשר לגולשים ללמוד בכל יום הלכה במסגרת שך האתר הרי שהוא הופך להיות אתר מזכה הרבים.

וכל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו, כך מובטח לנו מפי חז”ל הקדושים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד