רעיונות למשחקי העצמה לילדים

לא מעט ילדים סובלים מבעיות הנוגעות לדימוי העצמי שלהם, להערכה עצמית שלהם ועוד. חשוב להבין כי ילד שהדימוי העצמי שלו שלילי או שהוא סובל מביטחון עצמי ירוד, איכות החיים שלו נפגעת, הוא סובל מקשיים חברתיים לא פעם ועוד.

חשוב מאוד להעניק טיפול מתאים לכל ילד אשר סובל מהבעיות הללו וכן, מעבר לטיפול אצל מטפל מקצועי, חשוב שכל הורה ילמד כיצד להעצים את הילד שלו עד כמה שניתן.

אחת הדרכים היעילות והאיכותיות ביותר להעצמת ילדים היא בחירה של משחקי העצמה לילדים טובים ואיכותיים, אשר יגרמו לילד להבין שיש לו יכולות שונות וכוחות וכי עליו להאמין בעצמו.

משחקים להעצמה- מדוע כדאי?

אחת הדרכים לחזק את ההערכה העצמית היא התנסות בחשיבה חיובית. מחקרים מצביעים על כך שאנשים הנוטים לחשוב באופן חיובי מתארים את עצמם כבעלי איכות חיים טובה, כבעלי רמת אושר גבוהה וכן סיפוק ושביעות רצון טובים. אמונה ביכולת להצליח ולהשיג את הרצוי מביאה להצלחות ולהישגים רצויים.

התנסות בחשיבה חיובית צריכה להתחיל כבר בגילאים הצעירים וחשוב מאוד לסייע לילדים לחשוב על עצמם באופן חיובי, תוך זיהוי החוזקות האישיות ומחשבות הגורמות להרגשה טובה.

רעיונות למשחקי העצמה

לאופן שבו ילדים מדברים על עצמם ולעצמם יש השפעה מהותית על הערכה העצמית שלהם ועל כן, שוב מאוד לעודד את הילדים להביע את הדעות שלהם ולהראות שיש מי שמקשיב להם ומעבר לכך שהקול שלהם חשוב ונשמע.

ילדים שלומדים לדבר באופן חיובי על עצמם ועל הסביבה יפנימו את החשיבה החיובית ועל כן, אחת הדרכים לסייע לילדים לעשות זאת היא להשתמש במשחקי העצמה כגון: משחקי רגשות, משחקי קלפים שבו הם נדרשים להביע את דעתם, משחקי אתגריים שבהם הם יכולים להוכיח את הכישורים השונים שלהם ועוד.

> מידע מקצועי והמלצות נוספות ניתן לקבל באמצעות אתר https://www.galsuccess.com!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד