מה מיוחד בנורות לד

תאורת לד חוללה מהפכה בעולמנו בכל מה שקשור לתאורה בבתים פרטיים ובמוסדות גדולים יותר. כאשר שוקלים להכניס הביתה מוצרי חשמל עדכניים וחדשניים מבחינה טכנולוגית, אין ספק שנורות לד מהוות חלק מהמערך. נורת הלד למעשה מייצגת את הפיתוח האחרון בתעשיית התאורה העולמית. היעילות האנרגטית ותוחלת החיים הניכרת של טכנולוגיית הלד טומנת בחובה את כל הפוטנציאל הגלום בחיסכון בחשמל ויעילות אנרגטית.

נורות לד הינן התקנים המוליכים למחצה, שמייצרים אור בתהליך הנקרא אלקטרו-לומינציה. כאשר עובר זרם חשמלי דרך חומרים המוליכים למחצה, האור הנפלא הוא כזה.

לנורות וגופי תאורה מבוססים לד יתרונות רבים בהמון תחומים. הנה כמה מהם:

תוחלת חיים ארוכה

בהשוואה לתוחלת החיים של נורת הליבון, פלורסנט או נורות להט אחרות, תוחלת החיים של נורת לד (כמו פעמוני לד) עדיפה בהרבה. נורת הליבון הממוצעת מחזיקה מעמד כאלף שעות, בעוד אורך החיים של נורת לד ממוצעת הוא כמה עשרות אלפי ועד מאות אלפי שעות, על פי רמת השימוש והצריכה האישית שלכם. משמעות הדבר היא שנורת לד בהחלט יכולה להחזיק מעמד בין 6 ועד 12 שנים עד תצטרכו להחליף אותה!

רוכשים מוצרי חשמל חדשים לבית? אל תחזרו הביתה בלי גופי תאורת לד!

יתרון לא פחות חשוב – יעילות אנרגטית

עוד אחד מהיתרונות הגדולים של תאורת הלד, באים לידי ביטוי בפעולתם החסכונית באנרגיה וחשמל. ניתן למדוד את יעילות האנרגיה של מקור תאורה באמצעות מכשור מיוחד של חשמלאים, ורואים בבירור שהאור המופק מנורת לד יעילה בהרבה וחסכונית בהרבה מנורות אחרות, כלומר היא מנצלת את המתח החשמלי שהיא מקבלת נטו לתאורה ושום אנרגיה לא מתבזבזת והולכת לאיבוד בתהליכים והעיבודים החשמליים, כפי שהם אובדים בתאורת נורות ליבון ופלורסנט. כאשר חושבים על חיסכון של מוצרי חשמל, נורות לד הם חלק מזה.

אורות חדשניים ובוהקים במיוחד

אי אפשר לעמוד במבחן התאורה החדשנית והעדכנית ביותר כאשר משווים את נורות התקופה הישנה לעומת נורות לד. אור המופק מנורות לד בהיר יותר, בוהק יותר ונותן תחושה טובה לעיניים גם בשעות הערב. לא תצטרכו להתאמץ בראייה בשעות הערב בבית מול מסכים או ספרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד