איך תראה לעובד שלך שאתה מעריך אותו

אתה מנהל את העסק שלך כבר לא מעט זמן ומידי פעם קורה שאתה רוצה להביע את הערכתך לעובד מסוים? הוא משקיע יותר מאחרים, מצליח למכור יותר או שהוא פשוט עושה עבודה נהדרת? האמת היא, שיכולות להיות סיבות שונות ומגוונות שבגללן נרצה לפנק את העובדים שלנו. לכן נשאלת השאלה: איך תראה לעובד שלך שאתה מעריך אותו? האם רק העלאה במשכורת זו בחירה נכונה? או שאולי גם משהו צנוע יותר אך מפנק זו יכולה להיות אפשרות טובה? 

 

שוברי מתנות בעידן המודרני 

 

אם אתה מחפש דרך יפה ואלגנטית להביע את ההערכה שלך לאחד מהעובדים, או לכמה מהם, כדאי שתיקח בחשבון את האפשרות של שוברי מתנה. זה הרבה יותר פשוט מאשר אי פעם, כי אתה כבר לא צריך לקנות תווי שי או להתעסק עם כרטיסי פלסטיק שונים. ההפך הוא הנכון. אתה יכול לבחור כל שובר מתנה שתרצה, בין אם אתה מעדיף למשהו ספציפי ובין אם אתה רוצה שזה יהיה משהו כללי. תוכל להזמין הכול ישירות באינטרנט ומיד עם התשלום שובר המתנה יגיע אלייך למייל. תוכל לבחור כמובן איך לתת אותו לעובד שלך, האם לספר על כך לעובדים האחרים או לא וכדומה, אז למה לא? נסה זאת עוד היום ותראה שגם העובד שיקבל ממך מתנה כזאת מאוד ישמח ויתרגש.

 

מתנה במחיר נוח 

 

חושש לרגע שאתה עומד להתחיל לשלם הון עתק על מתנות שונות לעובדים המצטיינים? זה לא חייב להיות כך. למעשה, יש היום אפשרות לבחור לא רק בין שלל שוברים שונים, אלא גם בין המחירים שתרצה לשלם עליהם – החל משוברים לארוחת בוקר ועד לשוברים למלונות יוקרה. לכן ברור מדוע מנהלים רבים בוחרים בדרך הזאת להעביר הערכה לעובדים, אז למה שלא תנסה זאת גם אתה? 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד