משחקי פלייסטיישן

קונסולת הפלייסטיישן היא ככל הנראה הקונסולה הפופולרית ביותר בעולם כיום. עם מעל 100 מיליון עותקים שנמכרו לקונסולה ברחבי העולם אין ספק כי שוק המשחקים רק ילך ויגדל, על אף שהוא כבר גדול ומגוון, ויכול להציע משחקים רבים ואיכותיים במגוון ז’אנרים. משחקי פלייסטיישן מגיעים בדיסק אותו מכניסים אל הקונסולה וזו מזהה את המשחק, מבצעת התקנה ומאפשרת את הכניסה למשחק. להלן כמה משחקים מומלצים.

JUST DANCE 2021 :

משחק הריקודים ששיגע את העולם ומאפשר לכם לזוז בקצב המוסיקה של השירים המוכרים והפופולריים ביותר בעולם. גרסת JUST DANCE 2021 מכסה מאות שירים מדליקים המאפשרים לכם לקוד לפי הקצב והכיריאוגרפיה ואפילו לשיר במקביל כדי לקבל נקודות בונוס. המשחק מיועד לps5 וזיהוי התנועות שלכם מתבצע באמצעות מצלמה מיוחדת המתחברת למכשיר.   אגב למשחק קיימת כבר גרסה 2022.

SPIDER MAN – MILES MORALES

בשנים האחרונות היינו עדים לכמה סרטי ספיידרמן חדשים בקולנוע שבמקביל השתלב גם כאחד הגיבורים של מארבל בסדרת סרטי הנוקמים. כאמור ספיידרמן הוא מותג בפני עצמו וגם המשחק החדש שלו לפלייסטיישן 5 ממש כמו בסדרה יהיה מלא באקשן, עניין ומשימות מאתגרות שיש לבצע. 

FIFA 2022:

אם אתם חובבי משחקים ספורטיביים בכלל ואוהבי הכדורגל בפרט הרי שהמשחק הפופולרי ביותר של כל הזמנים הוא FIFA. גרסת 2022 של פיפא תספק לכם חוויה מדליקה במיוחד, במהלכה תוכלו ליהנות מניהול קבוצה או קריירה של שחקן ואפילו לשחק בultimate team אונליין מול אנשים מכל רחבי העולם.

Marvels Guardians of the Galaxy

אם כבר הזכרנו קודם לכן את מארבל הרי שעוד מותג שלהם הוא שומרי הגלקסיה. הסרטים האהובים שהכירו לנו את סטאר לורד ודמויות אחרות אהובות (IM GROOT) משיקה כעת משחק חדש ומדליק מלא באקשן ועולם מיוחד ורווי בדמויות מסקרנות.

רוצים מחשבי גיימינג או קונסולות? בקרו בחנות גיימינג שלנו >>>

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד