אמן חושים מחיר

מפיקים אירוע ורוצים להזמין הופעה מיוחדת, של טלפתיה, אשליות ומופע חושים מלהיב? סביר להניח שתרצו לדעת לא רק מה צפוי להתקיים במופע אלא גם לגבי אמן חושים מחיר. הדגשים הבאים יעשו סדר.

אמן מקומי או אמן גלובלי

אמני חושים וטלפתיה ישראלים הפכו לא רק לתופעה מקומית אלא גם בין לאומית. כיום, לאור העובדה שאירועים המוניים לא מתקיימים מדי יום ביומו, חלק מאומני החושים עורכים לא רק מופעי ענק אלא גם מופעים בקנה מידה יחסית מצומצם. ככלל, כאשר מדובר על אמן בין לאומי מפורסם, אמן חושים מחיר יהיה גבוה יותר ביחס לאמן מקומי. יש להביא בחשבון כמובן את רמת ההשקעה של המופע. אם מדובר במופע עשיר עם מגוון אביזרים וצרכי הפקה שונים, זה יבוא לידי ביטוי במחיר.

משך ההופעה ומספר הצופים

לפני ששולחים בקשה לקבל הצעת אמן חושים מחיר, צריך להביא בחשבון עוד שני דברים. הדבר האחד הוא אורך ההופעה והדבר השני הוא מספר הצופים. במידה מסוימת, כאשר מדובר במופעים גדולים עם מספר צופים גדול, העלות תהיה גבוהה יותר. מטבע הדברים מופעים המוניים יהיו ממושכים יותר וערכי ההפקה בהתאם לכך.

כאשר מזמינים אמן חושים לאירוע פרטי, אפשר בהחלט להשיג מחיר מיוחד. ברור מאליו שבאירוע עם מעט משתתפים, שמתקיים בבית פרטי או באולם קטן, אי אפשר לצפות לאותן עלויות שמפיק מקצועי שמקים הופעת ענק יכול לעמוד בהן. מה גם שבאירועים קטנים הצופים לא תמיד רוכשים כרטיסים וכל העלויות הן באחריות מארגן האירוע. לסיכום, מחיר הופעה של אמן חושים היא לא משהו סטנדרטי או קבוע מראש. יש להביא בחשבון את סוג ההופעה ואופייה, מספר המשתתפים, המוניטין והערך המוסף שמביא עימו אמן חושים רון גליקסמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד