קוטל יתושים איכותי

סבתא תמיד היית אומרת שעל איכות לא מתפשרים. כך בכל דבר בחיים שלנו ועוד יותר, כאשר מדברים על קוטל יתושים. מתקני קוטלי יתושים רבים נמכרים בשוק וזה הזמן שלכם ליהנות מהרחקה לצמיתות של המעופפים העוקצניים הללו.

קוטל יתושים איכותי

אם כבר איכות, נראה שקוטל היתושים הדיגיטלי הוא הטוב ביותר למיגור יתושים בכל חלק בבית שלכם. הוא טוב לחדרי השינה, לשירותים, לאמבטיה וכמובן לסלון שלכם. כי אם כבר קונים קוטלי יתושים טוב, עשו זאת רק לאחר שמצאתם את האיכותי ביותר בשוק.

הסירו מים עומדים

נקבות יתושים רבות (אם כי לא כולן) מטילות את ביציהן במים עומדים. מכיוון שלוקח רק כשבוע עד שהיתוש עובר מביצה לבוגר, סילוק המים העומדים בשטח שלכם, יכול לעזור להפחתת מספר היתושים שיפגעו במנגל הבא בחצר האחורית שלכם.

רוקנו מים עומדים שנאספו בצעצועים של הילדים, סירי גינה, דליים, מכסי פחי אשפה, מריצות או פריטים אחרים ששוכבים מסביב שעלולים לאסוף מים.

איך להתמודד עם בעיית היתושים?

  • בדקו את המרזבים לאיתור סתימות ונקו אותם באופן קבוע כדי למנוע איסוף מים
  • אם יש לכם אמבט ציפורים, החליפו את המים באופן קבוע
  • טיילו בנכס שלכם והתייחסו לכל הנקודות הנמוכות בדשא שאוספות מים או אזורים שבהם יש ניקוז לקוי.

נקו פסולת

בריכת ילדים, היא לא הדבר היחיד שיכול לספק כר גידול ליתושים. סוגים מסוימים של יתושים, מטילים את ביציהם באדמה לחה או בפסולת, כמו בולי עץ מתפוררים וערימות עלים. אז הקפידו לפנות אותם.

אם אתם ממשיכים להיתקל בבעיה, כדאי לשקול לגזום את העצים שלכם כדי להגביר את רמות האור ולהפוך את הנוף שלכם לפחות ראוי למגורים למזיקים אלה.

>למידע נוסף ורכישה לחצו קוטל יתושים איכותי,

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד