מעוניינים להזמין שף פרטי? איך תדעו אם הוא מתאים לסגנון שלכם?

ארוחת שף פרטי בבית הוא ללא ספק חלומם של אנשים רבים. על אף מה שרוב האנשים חושבים לא מדובר בשירות לעשירים בלבד וכל זוג או משפחה יכולים לאפשר לעצמם להזמין שף פרטי לארוחה מפנקת באווירה ייחודית. לאחר שפתרנו את הנושא הכלכלי חשוב כעת לבחון את האפשרויות השונות שיש בשוק ואיך נדע שהשף הפרטי מתאים לסגנון המועדף עלינו? הינה כמה טיפים שחשוב לבדוק.

סגנון בישול מועדף:

ישנם שפים המתמחים בכמה סוגי מאכלים מתרבויות שונות ומטעמים שונים. אחרים עם מנעד אוכל כל כך רחב שהם יכולים להתאים כמעט לכל לקוח את סוג האוכל המועדף עליו ולעומתם שפים אחרים מתמחים בסוג מטבח אחד ספציפי. ודאו האם סוג האוכל שאותו שף מכין מתאים לצרכים ולרצונות שלכם.

רוצים להתפנק או צריכים לעבוד?

שפים פרטיים שונים מגיעים עם כל המצרכים והכלים שהם צריכים עמם ולא מטריחים את הלקוחות שלהם בארגון המוצרים וחומרי הגלם. לעומת זאת ישנם שפים המאפשרים ללקוחות לדאוג לחומרי הגלם כאשר השפים עצמם רק מגיעים לבשל ומגיעים עם כמה סכינים וכלים משלהם ללא חומרי הגלם.

סגנון העבודה גם כן עשוי להשפיע:

האם אתם מחפשים להטוטים ובידור? שף שמדבר או כזה שנותן לכם שקט ואת הספייס שלכם? האם יש לשף בקשות מיוחדות מכם? האם הוא עושה הכנות לפני כדי שלא תצטרכו לחכות זמן רב לכל מנה? האם המנות מוגשות ביחד או לפי סדר מסוים ועוד. 

לסיכום; יש הרבה פרמטרים שצריך לבחון בעת הזמנת שף פרטי, הרבה מעבר לנושא המחיר. בדקו היטב שהוא מתאים לסגנון שלכם, לטעמים שלכם, לאופן העבודה שאתם רוצים שהוא יבצע ועוד. המטרה של הארוחה היא שתרגישו הכי טוב שאפשר אצלכם בבית וכמובן נינוחים עם השף המגיע אליכם. למידע נוסף אודות שף עד הבית

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד