איזה ציוד תצטרכו לאירוע קטן?

הפקת אירוע, בכל סדר גודל, עשויה להיות מאתגרת במיוחד. גם אם מדובר באירוע קטן אין ספק כי יש מגוון רחב של דברים שצריך לדאוג להם. בין אם האירוע נערך בגינה שלכם, בפארק, בים או בכל מקום אחר ייתכן ותצטרכו לשכור ציוד שיתאים לקונספט האירוע שלכם ולצרכים השונים של תפעול האירוע. 

השכרת שולחנות ופינות ישיבה

סוג הציוד הראשון שנדבר עליו יהיה כמובן שולחנות ,פינות ישיבה ואף כסאות לאירועים. כאמור בכל אירוע חשוב שיהיה מקום לשבת, מקום להניח את האוכל, מקום לאנשים לאכול ולשתות וכמובן שגם אם מדברים עם החברים ובני המשפחה נוח יותר לעשות זאת בישיבה. מוטב להשכיר גם פתרונות הצללה למיקסום שביעות הרצון של האורחים כאשר מדובר באירוע חיצוני. 

השכרת תאורה לאירועים

במידה והאירוע נערך בשעות הערב ייתכן מאוד ותצטרכו להעמיד פתרונות תאורה שונים במקום. אי אפשר להסתמך על פנס או שניים וכי חשוב שהתאורה תהיה אחידה, נעימה, מספיק חזקה לכיסוי השטח הנדרש וכמובן, אם אפשר שגם תהיה מעוצבת אז מה טוב.

פטריות חימום להשכרה

בשעות הערב במיוחד אך גם באירועים הנערכים בחודשי החורף בכל שעות היממה לא נבטל את האירוע רק בגלל שקצת קריר בחוץ – פשוט נשכור פטריות חימום. אלה יהפכו את מתחמי הישיבה באירוע לנעימים וחמימים כך שגם באירוע הנערך בחוץ בלילה קריר יהיה נעים ונוח לשבת במקום. 

אוהלים וציוד גדול

האירוע אולי קטן אך לעתים גם עבור אירוע קטן של עשרות אנשים יש הצורך להשכיר במה קטנה להופעה שתהיה באירוע, אוהל אחד או יותר, ציוד נלווה כמו כלים, שולחנות משחק ואטרקציות שונות וכמובן ריהוט ופתרונות אחסון שונים למהלך האירוע. שולחנות בופה ועמדות מיוחדות שונות גם כן צריכות להיכלל בתכנון שלכם.

> הקליקו לקבל מידע נוסף על השכרת ציוד לאירועים קטנים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד