פותחים מספרה? כל הציוד המקצועי שאתם צריכים

לפתוח עסק חדש זה תמיד עניין מרגש, במובן הכי חיובי של המילה. מעצבי שיער ומעצבות שיער וספרים – כשאתם פותחים מספרה, זה הציוד למספרות המקצועיי שתצטרכו אתכם. 

ציוד מקצועי מא’ ועד ת’

  1. מספריים, כמו שצריך, בלי סיפורים – מספריים של ספרים מקצועיים זה הבסיס. אם נרצה לדייק אף יותר, מספריים מקצועיים לצד מסרקים, אלה שני הפריטים הבסיסיים והראשוניים ביותר שכל ספר או ספרית צריכים צמוד אליהם. 
  2. כשצריך להבריש – יחד עם מספריים, למספרה מושלמת, יש צורך בשלל מברשות איכות, לתוצאות מיטביות. בנוסף, תערים מקצועיים נדרשים במספרות שמקבלות גברים. 
  3. מכונות תספורת מהסוג הנטען – תספורת גברים לא נעשית אך ורק במספריים, טובים ככל שיהיו. מאוד מקובל לשלב במהלך התספורת את כלי העבודה החשמלי, כלומר מכונת תספורת חשמלית. המכונות המשוכללות הן נטענות ברובן ואת חלקן צריך לשמן, כדי להשיג תוצאות טובות, כל הזמן. 
  4. פן ומייבשי שיער ומחליקים – לפני שאתם או אתן פותחים מספרה, תצטרכו מכשירי פן ומייבשי שיער מאיכות גבוהה, אך זה לא הכל. בנוסף נדרש ציוד כגון מסלסלי שיער, מחליקי שיער וכיוצא באלה. כך ניתן לעצב את כל סוגי התספורות, תוך ההשגת נפח וצורה רצויים. 
  5. ויהי אור – עוד דבר שחייבים להשיג לפני שאתם פותחים מספרה אלה גופי תאורה מעולים ומראות גדולות. התקנת המראות צריכה להיעשות בגובה המתאים וזאת, לצד כיסאות מספרה שאפשר לכוון לגובה מותאם אישית. 
  6. כיורי חפיפה – וכל מילה נוספת מיותרת. 
  7. מגוון פתרונות לטיפוח וצביעה – לא נוכל לפרט כאן את כל המותגים הנחשבים, רק נציין שנדרשים עוד מגוון פתרונות לטיפוח השיער וצביעה. צבעי שיער וגוונים, חומרי הבהרה וחומרי לחות וקרמים מצוינים. 

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://westock.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד