קניית גורי כלבים – מדריך לקנייה בפעם הראשונה

הילדים שלכם גדלים וכמו ילדים טובים, הם מבקשים ממכם “אנחנו רוצים כלב”. אז אחרי השיקולים האישיים שלכם, החלטתם שאתם הולכים על זה ואתם הולכים לרכוש כלב, להוסיף עוד חבר טוב למשפחה, חבר שיעזור לכם להעביר את הזמן בכיף, חבר שהילדים שלכם יוכלו להשתובב ולשחק אתו.

אבל רגע לפני שאתם נכנסים לחנות חיות הקרובה לביתכם ורוכשים את הכלב הראשון שאתם רואים, מה אתם יודעים על קניית כלבים? האם אתם יודעים איזה כלב אתם רוצים? אולי אתם בכלל מעדיפים לאמץ במקום לרכוש כלב? הנה המדריך המלא שיעזור לכם בקניית גורי כלבם בפעם הראשונה.

גזע כלבים

מול עיניכם עומדת התמונה שלכם עם הכלב החמוד ויפה התואר שלכם, אבל מעבר למראה החיצוני של הכלב, חשוב להבין עוד כמה נקודות חשובות.

מראה הכלב אינו קובע על פנימיותו ועל אופיו. כידוע ישנם עשרות גזעי כלבים ולכל אחד יש את האופי שלו. ישנם כלבי שמירה, כלבים המיועדים לרעיית צאן, צייד, כלבי שמירה ועוד. אם הרכישה שלכם נעשית לטובת הילדים שלכם, אתם כנראה לא תרצו רוטווילר אכזרי. להמשך קריאה אודות סוגי כלבים

קנייה או אימוץ

לאחר שהחלטתם על סוג הכלב שאתם רוצים, כדאי לכם לחשוב על שני האופציות העומדות בפניכם. אנשים רבים מעדיפים לרכוש כלב בריא וחזק במקום לחשוב על החיים של הכלב.

כאשר אתם בוחרים לאמץ כלב, אתם תעשו טובה עם כלב שברוב המקרים עבר חיים קשים, מעבר לעובדה, שתחסכו סכום יפה שתכננתם להוציא על רכישת הכלב.

לאחר שעשיתם את הבחירה שלכם, חשוב להתייעץ עם מאלף כלבים מוסמך, על מנת לקבל את ההכוונה הראשונית איך עליכם להתנהג עם הכלב החדש שלכם, בהתאם לצרכיו ואופיו. למידע נוסף בנושא קניית כלבים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד