צביעת חלונות אלומיניום – מדריך עשה זאת בעצמך

באם החלטתם לבדוק את האפשרות לצביעת חלונות אלומיניום באופן עצמאי בביתכם- כדאי שתקראו את המאמר הבא שסביר להניח יחסוך מכם תסכול רב, זמן ומשאבים. זאת כיוון שצביעה של חומר האלומיניום הייתה בהחלט אתגר גדול בעבר לאור שלבי העבודה הרבים שהיה בהם צורך על מנת לצלוח את המשימה, אך כיום, לאור חומרים חדשים שהשוק מציע ניתן לעשות זאת ואפילו דיי בקלות. 

אתגרים בצביעת חלונות אלומיניום

האלומיניום הוא חומר שאחד ממאפייניו הבולטים הוא המרקם החלק שלו שמעצם היותו כל כך חלק מאוד קשה למצוא חומר שיצליח להידבק אליו. אם תנסו לצבוע את האלומיניום בצבע רגיל, תגלו מהר מאוד שהדבר כמעט ובלתי אפשרי כיוון שהצבע פשוט יחליק ממנו ולא ידבק. באופן כללי, ניתן לשייף את משטח האלומיניום וליצור מעין שכבה מחוספסת עליה יוכל להידבק הצבע עצמו אך מדובר בפעולה לא פשוטה. אפשרות נוספת היא שימוש בחומר שנקרא “פריימר” אותו יש למרוח על גבי משטח האלומיניום ורק לאחר שהוא מתייבש תוכלו לצבוע. שתי האפשרויות הללו בעצם אינן עובדות באם האלומיניום חלוד כיוון שאז תצטרכו להוסיף עוד פעולות רבות שיש לבצע על מנת להתגבר על אתגר הסרת החלודה. 

 

אז איך בכל זאת ניתן לצבוע חלונות אלומיניום בעצמכם?

ישנם כיום צבעים שממש נועדו לצביעת משטחי אלומיניום חלקים. הצבעים הללו מסוגלים להיצמד למשטח החלק. חלקם עמידים מבני לחות, חום ונזקים שעלולים להיווצר כתוצאה ממזג האוויר. אפשרות נוספת היא שימוש בתרסיס צבע המיועד לאלומיניום וגם הוא לרוב נוח וקל לתפעול. אין צורך בנסיון קודם ובידע עמוק בתחום השיפוצים על מנת להצליח לעמוד במשימה. הבית שלכם יכול לקבל מראה חדיש – בקלות!  

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד