ערסל לגינה

איך ערסל לגינה ישדרג את הזמן הפנוי שלך

אתם שבים בסופו של יום עבודה הביתה והדבר היחיד שבא לכם לעשות הוא להיזרק לאיזו פינה ולנוח? אתם כנראה אנשים נורמטיביים מן השורה… כל אחד מאתנו זקוק לזמן המנוחה והרגיעה אז אם יש לכם גינה פרטית משלכם, למה שלא תשדרגו את המנוחה שלכם עם ערסל מפנק שיחכה לכם בגינה?

ערסל בגינה זוהי פיסת גן עדן ממש. אתם לא צריכים לנסוע רחוק על מנת ליהנות מרגיעה ומשלווה בסופו של יום. אתם שוקעים בערסל המזמין והנוח ונחים לכם בכיף בחיק הטבע הפרטית שלכם.

ערסל לגינה – לא מה שהכרתם עד היום…

הערסלים אותם הכרנו ועליהם גדלנו היו בסך הכול רצועות בד אותם קשרנו על ידי חבלים אל העצים בגינה. כיום ישנו עולם חדש ומפנק של ערסלים מדהימים הן מבחינת העיצוב, וכמובן מה שהכי חשוב מבחינת הנוחות והפינוק שלהם.

ישנם ערסלים לגינה המיועדים לשימוש של אדם אחד ויש גם את הערסלים הזוגיים. הערסלים בנויים באופן דקורטיבי ונאה במיוחד וקיים מגוון ענק של צורות ודוגמאות בעיצובים שונים ומיוחדים.

יוצאים לגינה – יוצאים לחופשה…

אנחנו גרים באזור עירוני ותמיד רצינו וחלמנו לצאת מהמקום כדי ליהנות ממעט טבע, עצים, מדשאה ואולי גם גינת תבלין וכמובן גם ערסל נחמד ונדנדה לילדים, אבל, אתם יודעים איך זה… אנחנו התרגלנו למקום המגורים שלנו והמקום גם התרגל אלינו ומי יכול לקום כך באמצע החיים ולעזוב את הכול? הילדים כבר מסודרים בבתי ספר ואנחנו במקום עבודה מסודר ועל אף שאנחנו מאוד כמהים ליהנות מאווירה כפרית וחיים מסוג אחר, הרי שבמקרים רבים אין לכך הרבה סיכויים.

אבל האמת שלא חייבים לוותר לגמרי על החלום. זה לא או הכול או לא כלום. אנחנו יכולים לחשוב על השקעה בגינה פרטית משלנו ובכך נוכל ליהנות מפיסת אלוקים בתוך הבית הפרטי שלנו. אם אנחנו מתגוררים בקומת קרקע הרי שנוכל להשקיע בגינה הצמודה לבית ולהפוך אותה לפינת מרגוע ושלווה. ומה אם לא? וההפתעה הגדולה היא שלא חייבים דירה צמודה לקרקע על מנת ליהנות מגינה פרטית. ניתן היום להפוך כל מרפסת לגינה פורחת ומלבלבת עם שיחים אמתיים ממש ובשילוב עם רהיטי גן וכמובן גם ערסל מיוחד שישלים עבורנו את התחושה הכפרית המענגת המפנקת והמשחררת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד