מטבחי לוגת

למה משמשת הדפסת קנבס ומה היתרונות שלה?

אם אתם מעוניינים לקשט את הבית בתמונות של בני המשפחה, אבל למסגר תמונות שפותחו על נייר זה פחות מתאים לכם- תמונות המודפסות על קנבס עשויות להיות הדבר הנכון. במקום תמונה קטנה שקשה להבחין בפרטים שלה מרחוק, תוכלו לייצר לעצמכם מזכרת בלתי נשכחת בגודל מכובד, וליהנות מהצילום גם מהקצה השני של החדר. הדפסת קנבס באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים הפכה לפופולרית בשנים האחרונות, בשל המחירים האטרקטיביים ופשטות התפעול של התהליך.

כיצד מתבצע תהליך ההדפסה על הקנבס?

ראשית כל עליכם להחליט על התמונה עצמה, ואולי כדאי אפילו להכין קולאז’. התמונה צריכה להימצא בזיכרון המחשב שלכם, אבל כמובן שתוכלו להעלות כל צילום היישר מהסלולרי, דרך כבל מתאים. החברות המתמחות בהדפסה על קנבס, יאפשרו לכם לעבד את התמונה ישירות באתר עצמו, ללא צורך בהורדת תוכנה למחשב. כך תוכלו, למשל:

  1. לחדד את הרזולוציה של הצילום.
  2. לשלב אפקט מיוחד או רקע מעניין, שאינו חלק מהתמונה המקורית.
  3. להוסיף כיתוב או קישוטים.
  4. לבחון כיצד התמונה תיראה בגדלים שונים, עוד בטרם תסגרו את ההזמנה.

התמונה תופק עבורכם בהתאם לגודל שבחרתם, ותודפס על בד קנבס איכותי המתוח על עץ. ההדפסה על הקבס מייצרת תמונה עם “עומק”, דבר שפיתוח רגיל שלה לא יאפשר, והאפקט הוא של יצירת אמנות של ממש.

היתרונות של הדפסה על קנבס

ראשית כל חשוב להבין כי כל תמונה יכולה לשמש אתכם, כאשר אתם מעוניינים להדפיס על קנבס- גם אם צילמתם אותה בעצמכם וגם אם בחרתם סתם תמונה מתוך מנוע חיפוש באינטרנט. באופן כזה תוכלו, למשל, להכין בקלות מתנות כיפיות לחגים- מזכרת של תמונה מודפסת על קנבס, במקום ברכה רגילה או גלויה- הקנבס איננו מצהיב, נקרע או דוהה. עיצוב התמונות הוא בלחיצת כפתור- בקלות ובמהירות תוכלו לייצר לעצמכם תמונה נהדרת, בכל גודל שתרצו, במינימום מאמץ.

פיתוח תמונות על קנבס יכול להיות רעיון נפלא עבור משפחות, המחפשות פתרון על מנת להנציח רגעים מיוחדים של החיים. למשל בחתונה- אפשר להדפיס תמונת קנבס גדולה של הזוג הצעיר, ולהציב אותה בחדר השינה. המוצר הסופי ייראה יוקרתי ומרשים, וזה הופך להיות פריט המלווה את הזוג ומזכיר להם את האושר שחוו מדי יום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד