אומן על חושי – כמה הוא יעלה לכם לאירוע מצומצם

אנחנו חיים במדינה מאוד יקרה, הרבה פעמים מופעי תרבות ובידור הם מה שעולה לא מעט כסף. כאשר אנחנו מדברים על העבודה של רן גפנר אומן על חושי אנחנו מדברים על העבודה של מי שהתפקיד שלו הוא ליצור בידור אמיתי, אבל את זה, בניגוד להרבה סוגים של הופעות אחרות, האומן לא צריך שותפים להופעה. אנחנו מדברים על הופעת סולו של האומן, שתפקידו הוא להראות לכם את מה שלא הייתם יכולים להאמין שאפשר לעשות.

מופע מהסוג הזה הוא לא סתם עוד מופע בידור, עוד בדיחה שמשהו סיפר או עוד שיר נחמד שמשהו ניגן, מדובר כאן על מופע שכל כולו מבוסס על הפתעה, על היכולת של המופע להפתיע אתכם בכל פעם מחדש, ממש בכל רגע נתון. 

מה טווח המחירים למופע כזה 

האמת היא שמכיוון שאנחנו מודעים היטב לאתגרים הכלכליים של מי שמעוניינים ליצור אירוע בו יש הופעה, אתם יכולים לבחור מתוך כמה אפשרויות את האפשרות המתאימה ביותר מבחינתכם, מה שהיא, במידה רבה, הדרך שלכם לבחור את ההופעה שהעלות שלה היא המשתלמת ביותר עבורכם וכזו שעונה על הצורך שלכם באופן מלא. 

בין אם מדובר על הופעה בה האומן עובר בין האורחים בקבלת הפנים ועורך קסמים מול עיניהם של האורחים במקום. ברגע בו הם נכנסים אל תוך האולם. מה שהוא באמת חוויה יוצאת דופן. אתם יכולים לבחור בהופעה על במה לאירוע מצומצם, מה שיעלה קצת יותר, שכן יש הגברה ותאורה. יש אפשרות גם לערוך מופע למעגל של חברים טובים או חברות קרובות, ואפילו להזמין הופעות טלפתיה בזום

העיקר הוא שתמצאו את עצמכם ושתצאו מרוצים בזכות הבחירה שבחרתם. לפרטים נוספים ולהתקשרות, אתם מוזמנים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד