משחקי חשיבה – איך בוחרים?

קיימים אין ספור סוגי משחקים מדהימים וביניהם משחקי חשיבה שלא רק הופכים את המשחק למהנה אלא מאפשרים למשחקים בו לפתח לא מעט אינטליגנציות הקיימות בכל אדם והחשיבה מדברת בעד עצמה.

אז אם הילדים שלכם לא יודעים או מצליחים להיות יצירתיים דיה או לחילופין אין להם ידע מאיפה להתחיל ולסגל אפשרויות למידה, כדאי שתכירו את משחקי החשיבה של אולטק, המשחקים השווים ביותר שיכולים בהחלט לקחת את הדבר הזה עבורכם צעד אחד קדימה. 

מה כדאי לבחור? משחקי חשיבה יצירתיים לילדים 

הדבר החשוב ביותר בבחירה של משחקי חשיבה לכל גיל, זה קודם כל לדעת את הגיל כי לכל גיל יש את המשחקים שלו. כאמור, כל גיל מציב אתגר כזה או אחר ולכן כאשר בוחרים משחקי חשיבה יש לבחור את המשחק לפי הגיל המתאים. 

כאמור, לכל גיל יש את המשחקים שלו, גיל שלוש או ארבע הוא משחק שיותר יתאים להרכבה או יצירה בנייה של קוביות ולעיתים יהיה ניתן לשלב מוזיקה, מגנטים או כל דבר שיכול לעורר את המחשבה, הפעם לפי גיל הילד.

יחד עם הדבר הזה,  למרות שזה נראה פשוט מדי, זה בהחלט יכול לעורר את המחשבה אצל הילדים בגיל המתאים. 

יש גילאים אחרים, כאמור גילאי חמש ושם המשחק ישתנה והמחשבה תעלה דרגה ותבחר משחקים הקשורים בדמקה, קרב הצוללות המוכר, משחק עם משקפת שדה ועוד. 

בגדול על כל מעטפת של משחק יש את הגיל כך שזו לא בעיה לדעת מה הילדים שלכם באמת צריכים ואיזה משחק יתאים להם ביותר. 

מה עושים אם בוחרים משחק שלא מתאים לגיל? 

במידה ובחרתם משחק שהוא לא מתאים לגיל של הילד, אל חשש, תמיד אפשר לשמור אותו ובבוא הגיל המתאים .

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד