קורס די ג’יי לנוער

הנוער של היום הוא לא הנוער של הלילה. טוב, הבנו את הבדיחה אבל יש משהו חשוב מאחוריה; בני נוער רבים מגלים עם השנים את המקצוע הנחשק של הדי ג’יי ורבים מהם לוקחים קורס די ג’יי כדי להתברג במקומות הגבוהים ביותר בתחום.

קורס די ג’יי לנוער

מה זה תקליטן, מה עושה תקליטן, ואיך תוכלו להפוך לתקליטנים? במאמר זה, אנו עומדים לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על ידי מתחילים כמו בני נוער, המתעניינים בתחום. 

DJ’ing הוא תחביב פנטסטי ועבור חלקם של בני נוער רבים, אשר באמצעות קורס DJ הוא מתפתח לעבודת חלומות. היכולת לשלוט במוזיקה כדי להביע את עצמכם, היא מיומנות מדהימה והיא עצמה צורה של אמנות. 

בדיוק כמו בנגינה בכלי נגינה, תקליטנים מתמחים לפעמים בתחומים ספציפיים של נושא מוזיקלי. זה יכול להוביל לבלבול לגבי מה שהופך “DJ” ל- DJ אבל אל חשש, במאמר זה אנו נפרק את היסודות שאתם צריכים לדעת עליהם.

מה תקליטן עושה?

תקליטן הוא אדם שמשמיע מוזיקה מוקלטת לקהל. ניתן למצוא תקליטנים מנגנים מוזיקה ברדיו, מערבבים שירים במסיבה או אפילו מנגנים על במות מרכזיות בפסטיבלים. הם משתמשים, בדרך כלל, בציוד שיכול להשמיע שני מקורות מוזיקה ולערבב את המוזיקה בצורה כזו כדי למנוע הפסקות ופערים.

מה עושה תקליטן?

המיומנות הנפוצה ביותר המשמשת למיקס של מוזיקה, נקראת התאמת פעימות. Beatmatching כרוך בהתאמת המהירות של שני רצועות כדי ליישר את פעימותיהם, הימנעות בטמפו מתנגשים בעת מעבר מרצועה אחת לאחרת. 

ככל שתקליטן מתקדם, הוא עשוי לבחור ללמוד מיומנויות אחרות כמו גירוד וניגון טונים, זאת כדי ליצור מיקסים מעניינים יותר. היום, יש קורס די ג’יי לנוער שיכול לחבר אתכם למקצוע כבר מהגיל הרך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד