היכן ניתן לקבל המלצות על פסיכולוג בחיפה?

בשלב מסוים בחיינו, כל אחד מאיתנו עלול להרגיש מוצף ואולי להזדקק לעזרה בהתמודדות עם הבעיות שלנו. על פי המכון הלאומי לבריאות הנפש, אנשים זקוקים לעזרה בהתמודדות עם רגשות ובעיות שנראות מעבר לשליטתם – בעיות בנישואים או זוגיות, מצב משפחתי או התמודדות עם אובדן עבודה, מוות של אדם אהוב , דיכאון, מתח, שחיקה או שימוש בסמים. ההפסדים והלחצים הללו של חיי היומיום עלולים לפעמים להחליש באופן משמעותי. לפעמים אנו זקוקים לעזרה חיצונית מאיש מקצוע מיומן ומורשה על מנת להתמודד עם הבעיות הללו. באמצעות טיפול, פסיכולוג בחיפה עופר כהן עוזר לאלפי אנשים בכל הגילאים לחיות חיים בריאים ופרודוקטיביים יותר.

מתי תשקלו לפנות לטיפול של פסיכולוג בחיפה?

אם אתם מרגישים תחושת חוסר אונים ועצב עצומה וממושכת, ונראה שהבעיות שלכם לא משתפרות למרות מאמציכם ועזרתם של המשפחה והחברים. אם אתם מתקשים לבצע פעולות יומיומיות למשל, אינכם מסוגלים להתרכז במשימות בעבודה, וביצועי העבודה שלכם נפגעים כתוצאה מכך. אתם דואג יתר על המידה, מצפים לגרוע מכל או נמצאים כל הזמן בקצה. הפעולות שלכם מזיקות לעצמכם או לאחרים, למשל, אתם שותים יותר מדי אלכוהול, משתמשים בסמים או הופכים כל וויכוח לתוקפני מדי. כל אלו מראים כי אולי הגיע הזמן לחפש המלצות על פסיכולוג בחיפה. 

מהו פסיכולוג בחיפה ומהי פסיכותרפיה?

פסיכולוג בחיפה המתמחה בפסיכותרפיה וצורות אחרות של טיפול פסיכולוגי הוא איש מקצוע בעל הכשרה גבוהה עם מומחיות בתחומי התנהגות אנושית, הערכת בריאות הנפש, אבחון וטיפול ושינוי התנהגות. פסיכולוגים עובדים עם מטופלים כדי לשנות את הרגשות והעמדות שלהם ולעזור להם לפתח דפוסי התנהגות בריאים ויעילים יותר, ולכן אפשר למצוא גם טיפול פסיכולוגי לילדים בחיפה ולא רק טיפול נפשי למבוגרים. פסיכולוג בחיפה מיישם נהלים מאומתים מדעית כדי לעזור לאנשים לשנות את המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שלהם. פסיכותרפיה היא מאמץ משותף בין אדם לפסיכולוג. הוא מספק סביבה תומכת לדבר בפתיחות ובסודיות על דאגות ורגשות. פסיכולוגים רואים בשמירה על סודיותכם חשובה ביותר ויענו על שאלותיכם בנוגע לאותן נסיבות נדירות שבהן יש לשתף מידע סודי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד