חולמים על יעד אקזוטי במיוחד? בדקו על מדגסקר

לתכנן טיול אקזוטי זה לפעמים משהו מאתגר. איזו מדינה מתאימה לתנאי הסף שלנו? איפה נוכל באמת ליהנות ולאתגר את עצמנו? אם אתם חולמים על יעד אקזוטי במיוחד, אתם מוזמנים לבדוק את מדגסקר.

מדגסקר, על האי האפריקני

אחד היעדים הפופולאריים כיום הוא מדגסקר. מדובר על אי ענק שממוקם מזרחית לאפריקה בקו שמקביל למוזמביק. באי זה ממתין גם לכם טבע אדיר וייחודיות אקולוגית שלא תראו כמותה במקומות אחרים ברחבי העולם. האזור אינו מפותח ולכן אוצרות האדמה שלה נשמרו לאורך השנים. זו הסיבה לכך שאין מטיילים רבים שמגיעים לאזור. אך למרות זאת מתרחשת עלייה בביקוש, ומטיילים רבים בוחרים להכיר את האזור הפחות מוכר ולטייל בו.

עיר הבירה של האי נקרא בשם אנטאננריבו ובקיצור טאנה. עיר זו נחשבת ליפה במיוחד, ואם אתם מבקרים בה, מומלץ כי תבקרו גם בארמון המלכה. גם בשוק המקומי מחכה לכם חוויה מיוחדת, והגנים הבוטניים יפתיעו אתכם עם צמחיה עשירה ובלתי מוכרת. המדינה מאופיינת ביערות רבים. כאשר תצאו לבקר ביערות תוכלו להתרשם מקרוב מבעלי החיים המיוחדים שחיים רק כאן ומצמחים מדהימים שלא הכרתם עד כה. מומלץ לבקר בפארק הלאומי אנדאסיבה-מנטאדייה כדי לצפות בלאמורים. כמו כן לא כדאי להחמיץ את שמורת ברנטי.

טיול מתוכנן לניצול הזמן במדגסקר

שוקלים טיול עצמאי למדגסקר? שקלו היטב את התוכניות שלכם ולמדו על מדינת היעד. זאת כדי שתוכלו לנצל את הימים שלכם באזור באופן מקסימלי. לבקר בכל היעדים המרתקים שקיימים באי הענק הזה, לנשום את האווירה הייחודית, להכיר את בעלי החיים ואת הצמחים המקומיים. כי אין כמו מדגסקר ליעד אקזוטי לטיול בלתי נשכח באווירה ייחודית. צאו לדרך ותיהנו מכל דקה!

מתעניינים בטיול למדגסקאר או טיול פרטי לקוסטה ריקו? דברו איתנו >>>

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד