גירושים בהסכמה – איך להתגרש יפה?

הסטטיסטיקה מעוררת צמרמורת, אחד מכל שלושה זוגות מתגרש. מרבית הזוגות שמתגרשים יודעים שעדיף לסיים את הקשר בצורה יפה, אך לא כולם מצליחים להגיע לכך. למעשה, ההפך הוא הנכון. אם ברור לכם שתמיד עדיף גירושים בהסכמה על מלחמת גירושין שמשאירה צלקות עמוקות ולפעמים אפילו פצעים מנטליים שממשיכים לכאוב, הבינו כעת איך אפשר להתגרש יפה, ולהישאר בחיים. 

קראו על גירושין בהסכמה באתר של יונית גזל >>>

להשתנות זה חלק מהחיים 

לפני שנדבר על גירושים בהסכמה, צריך לשים את הקלפים על השולחן – קל ופשוט זה אף פעם לא. אבל צריך להבין שגירושים זה לא בהכרח כישלון ובוודאי שזה לא חייב להפוך למלחמה. יש כאן עיקרון יסודי בחיים ושמו שינוי. אנשים משתנים. מה שהיה נכון פעם לא בטוח שנכון כיום. וגם פרידה היא שינוי, אבל שינוי יכול להיות גם לטובה. שינוי בחיים (אפילו הכי חיובי בעולם), לא עובר ללא קשיים. לכן, קבלו את השינוי ברמה העקרונית וכעת אפשר להמשיך. 

ליצירת קשר עם עו”ד גירושין >>>

גישור במקום מאבק 

כדי להתגרש יפה, זכרו כי במלחמת גירושים אין מנצחים, יש רק מפסידים. בהסכמה, תמיד אפשר להשיג יותר ולא פחות חשוב, אפשר למזער נזקים סביבתיים וליצור סביבה נוחה יותר לתהליכי החלמה אישיים. בזכות גירושים בהסכמה, הילדים (אם יש) הרבה פחות יסבלו. חשבון הבנק של כל אחד מכם לא ישלם ביוקר. תוכלו להמשיך מהר יותר בחייכם, מבלי לצבור מרירות וסבל שימשיכו. 

על מנת להשיג זאת, צריך לפנות לגורם מקצועי שמתמחה בגישור סכסוכים. עדיף לפנות למגשר או מגשרת שמכירים את הנושא מכל הכיוונים, גם מהצד המשפטי. עו”ד מגשר או מגשרת שיוכלו לסייע בהגעה להבנות, ביצירת הסכם גירושין הוגן. את הפרידה אפשר וצריך לנהל, כדי שהגירושין לא ינהלו אתכם. אל תתנו לעורכי דין לוחמניים להיאבק בשמכם. למי שרוצה להתגרש יפה, גישור הוא הפתרון. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד