הקיץ בפתח, שמרו טלפון של לוכד נחשים שיהיה זמין בשטח

בין נחשים לבין בני אדם יש יחסי אהבה – שנאה סבוכים מאוד. מצד אחד, ניתן לראות אנשים שמחזיקים נחשים כחיות מחמד בכלובים מעוצבים, ומצד שני, אם תיתקלו באחד כזה בטבע במהלך טיול או סתם בחצר הבית, הרי שתמהרו לערוף את ראשו.

בדרך כלל במרבית עונות השנה, לא קורה שאנשים רגילים נפגשים בנחשים ביום יום, מכיוון שהנחשים נמים את שנת החורף שלהם ובני האדם אינם יוצאים לטייל בטבע בכל יום. אך עם פתיחת עונת הקיץ, כאשר הנחשים מתעוררים והאנשים מתחילים לצאת לטיולים, מתרחשות היתקלויות לא נעימות.

 

לא כל נחש הוא ארסי, אבל איך יודעים?

אז נכון שלא כל הנחשים הם ארסיים ומסוכנים לבני אדם, אך עדיין יש הרבה כאלה שכן ואף אחד אינו רוצה לקחת את הסיכון. מה גם, שיש כל כך הרבה מיני נחשים בארץ, ומרבית האנשים אינם יודעים לזהות בוודאות כל אחד ואחד מהם. אז למרות שיש סימני היכר ברורים לנחשים הארסיים ולאלה שאינם, קשה להבדיל ביניהם כאשר נתקלים בנחש והבהלה גדולה. בנוסף לכך, למרות סימני ההיכר שקיימים בין זני הנחשים, אפשר לומר כי רוב האנשים לא מכירים את ההבדלים ובקושי יודעים לזהות אותם בתמונות. על כן, לא כדאי לקחת את הסיכון, ובעת היתקלות עם נחש יש להזמין לוכד נחשים במהירות האפשרית.

 

לוכד נחשים – קווים לדמותו

לוכד נחשים יודע ומכיר היטב את כל סימני הזיהוי של הנחשים ומבדיל בקלות בין נחש ארסי לבין אחד שאינו ארסי. תפקיד הלוכד הוא לאתר את הנחש שראיתם על פי הסימנים שתתנו לו, ולאחר הלכידה, הוא ייקח את הנחש למקום מרוחק מיישוב בני אדם וישחרר אותו שם.

 

ליצירת קשר הכנסו לאתר שלנו – https://snaker.co.il/.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד