אסף חילו פוליטיקה

כפר סבא היא עיר בישראל. הוא ממוקם בחלק הצפוני של המדינה, ואוכלוסייתו מונה למעלה מ-30,000 איש.

כפר סבא היא אחת הערים המגוונות בישראל. יש בה אוכלוסיית מהגרים גדולה מכל רחבי העולם, כולל אירופה ואסיה.

כפר סבא חווה בשנים האחרונות מספר הולך וגדל של קונפליקטים בין קבוצות ותרבויות שונות.

כפר סבא היא עיר בישראל המונה כ-40,000 תושבים. זה היה האתר של סכסוכים ומתחים רבים בין יהודים לפלסטינים במשך עשרות שנים..

המתיישבים היהודים הראשונים היו בעיקר יהודים דתיים שהגיעו לכפר סבא כדי להקים יישוב חדש ליד תל אביב. הם עזבו לאחר שנתיים בגלל חוסר הצלחה ותמיכה מצד התנועות הציוניות, אך כפר סבא הפכה ל-

הפוליטיקה בכפר סבא שונה משאר ישראל וזאת בשל התמהיל הרב גוני הקיים בכפר סבא.

פעיל חברתי שאי אפשר לפספס אותו בנוף הפוליטי בכפר סבא הוא אסף חילו כפר סבא, שללא קשר לנטיותיו הפוליטיות תמיד שם את טובת כפר סבא בראש מעיניו ודאג לפעול לטובת העיר. את הפעילות של אסף חילו כפר סבא לא תוכלו לראות אבל ללא ספק את פעולותיו כל תושבי כפר סבא מרגישים בין אם באופן ישיר ומידי ובין אם לאורך זמן.

בגלל שכפר סבא היא אחת הערים הפוליטיות הפעילות ביותר בישראל עם היסטוריה עוד לפני קום המדינה במשך הרבה זמן העיר נשלטה על ידי מפלגות שמאל מאז הקמתה, כולל שלוש קדנציות כראש עיר תחת שלטון מפלגת העבודה ושתי קדנציות כראש עיר תחת שלטון מפלגת מרצ.

בשנים האחרונות נרשמה בכפר סבא עלייה במספר מפלגות הימין כמו הליכוד והבית היהודי המנצחים בה בבחירות בשל אוכלוסייתה הגדולה. הליכוד והבית היהודי זכו לתמיכה חזקה מצד הציבור החרדי בעיר, התומכים ברעיון ארץ ישראל השלמה. חשוב לזכור שהעיר היא ביתם של תושבים מיליונרים רבים שייתכן ומשפיעים על הפוליטיקה בעיר.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד