חזייה לאחר ניתוח כריתת שד

אם עברת ניתוח כריתת שד לאחרונה, את וודאי מחפשת חזייה שתתאים ותטיב עמך.

כאשר את ניגשת לחפש חזייה שימי לב כי את בוחרת בחזייה שנוחה לך, אך לא רק. שימי לב כי מתקיימים בה הדברים הבאים

חזייה לאחר ניתוח – כל מה שצריך לדעת!

חזייה לאחר ניתוח כריתת שד ידועה ביתרונות הרבים שלה והם:

  • חזייה מהודקת: חזייה לאחר ניתוח אמורה להפחית את הבצקות והנפיחות שיש לך לאחר הניתוח. החזיה לוחצת על השד ומהדקת אותו אל הגוף ובכך מונעת ממנו לזוז. כל תזוזה של השד עשויה לגרום לכאבים רבים. תפקידה של החזיה היא למנוע את התזוזות הללו ובכך להקל לעליך בתהליך ההחלמה.
  • תחושת ביטחון: עם חזייה לאחר ניתוח תוכלי להרגיש בטוחה בכל עת שהמקום מוגן
  • נוחות: חזייה ללא ניתוח ידועה בנוחות שלה, ניתן ללבוש אותה בכל שעות היממה ואפילו ללכת איתה לישון
  • חומרים היפואלרגניים: חזייה לאחר ניתוח עשויה מבדים היפואלרגנים. בדים אלו נושמים ומונעים זיהומים של חיידקים, פטריות במקום של הניתוח.

היכן ניתן לקנות חזייה לאחר ניתוח כריתת שד?

כיום ניתן לקנות חזייה לאחר ניתוח כריתת שד בחנויות האונליין השונות שמתמחות בחזיות כמו למשל באתר isavela. כאשר את ניגשת לקנות חזייה לאחר ניתוח לכריתת שד, שימי לב כי את לא מתפשרת על איכות החזייה והנוחות שלה. אל תבחרי בחזייה הזולה ביותר, השקיעי בעצמך, החזיה חשובה לתהליך ההחלמה שלך ומחזקת את הביטחון שלך!

בנוסף, שימי לב כי את רוכשת חזייה שמתאימה למידה שלך, גם אם היא מרגישה קצת לוחצת, אל תשכחי שהיא אמורה קצת ללחוץ על מנת להחזיק את השד במקום.

אם את צריכה עזרה, תוכלי תמיד לפנות אל המוכרת או אל שירות הלקוחות של האתר ולהיוועץ איתם לגבי המידה. מומלץ שתרכשי חזייה לאחר ניתוח עוד טרום הניתוח שלך, שאם המידה לא נכונה, תוכלי להחליף אותה בזמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד