מתנות ומארזים ללקוחות ולעובדים ליום העצמאות עם תרומה לקהילה

יום העצמאות של ישראל נחגג ב-ה’ באייר מדי שנה. הוא מנציח את היום בשנת 1948 שבו הכריזה ישראל על עצמאותה והפכה לאומה ריבונית. החגיגה מתחילה במופעי זיקוקים ציבוריים וכוללת אירועי תרבות, תהלוכות צבאיות וחגיגות אחרות. עסקים רבים בוחרים לחגוג את יום העצמאות באמצעות הרמת כוסית וחלוקת מתנות לעובדים וללקוחות שלהם.

מתנות ומארזים ללקוחות ולעובדים לכבוד יום העצמאות

ככל שעונת החגים מתקרבת, ובפרט יום העצמאות, חברות רבות מעניקות לעובדיהן וללקוחות שלהם שי לחג. באמצעות הענקת מתנות ליום העצמאות בעל העסק מחזק את הקשר עם הלקוחות שלו והעובדים שלנו.

מתנות לעובדים

מתנות הן דרך להודות לעובדים שלך על עבודתם הקשה. הם גם עוזרים לבנות תחושת קהילה בקרב העובדים ולגרום להם להרגיש מוערכים. חשוב לתת מתנות בעלות יחס אישי ויגרמו לעובדים שלכם להרגיש מוערכים.

מתנות ללקוחות

כולנו יודעים ששביעות רצון הלקוחות היא המפתח להצלחה. אז מה יותר טוב מאשר לתת ללקוחות שלך משהו שהם באמת רוצים? מתנות ללקוחות הן דרך נהדרת להראות את הערכתכם כלפי קהל הלקוחות ולומר להם תודה שהם בחרו בכם ומאמינים בכם. בנוסף באמצעות הענקת מתנות ללקוחות תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

מתנות עם תרומה לקהילה

אז אם החלטתם לפנק את העובדים והלקוחות שלכם עם מתנות לכבוד יום העצמאות, תוכלו גם על הדרך לתרום לקהילה, על ידי הזמנת מתנות לחג לעובדים מאתרים שמוצריה נארזים במפעל שעובדים בו אנשים עם מוגבלויות. כך גם שימחתם את הלקוחות והעובדים וגם עשיתם מעשה טוב!

למתנות עם תרומה לקהילה יש ערך, אתם יכולים לספר את סיפורו של המפעל יחד עם המתנה ולהעביר את המעשה הטוב הלאה, שעוד אנשים ירצו לעשות אותו בזכותכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד