גרניקים

מכונות שטיפה בלחץ עם מים משמשות בתעשייה למגוון מטרות. הם משמשים לניקוי רצפות, שטיפת חלונות, ניקוי קירות ותקרות ואף להסרת שומן ממשטחים.

במאמר זה נדון בכמה מהשימושים הנפוצים ביותר במכונות שטיפה בלחץ עם מים.

מה חשוב לדעת על גרניקים?

ישנם שני סוגים עיקריים של מכונות שטיפה בלחץ: יחידות המונעות באוויר ויחידות המונעות על ידי מים. יחידות המונעות באוויר משתמשות באוויר דחוס להספק, בעוד שיחידות המונעות במים משתמשות במיכל מלא במים. לאחר מכן נשאבים מים של המיכל, אבל לא עד שהוא מגיע ללחץ מסוים. אם אתה רוצה לקנות גרניקים, ודא שהם מגיעים עם הדק או צינור דחיסה שניתן לחבר למדחס.

סוגים שונים של גרניקים

לפני שתחליטו לרכוש מכונת שטיפה בלחץ, עליכם לוודא שהבחירה שלכם מתאימה לכם. להלן פירטנו מספר תכונות של מכונת שטיפה בלחץ Gerniks וכמה תובנות לגבי השימוש בהן.

ישנן שלוש קטגוריות עיקריות של מכונות שטיפה בלחץ של Gerniks: סיבוביות, מתנודדות וכף יד/פניאומטיות. דגמי רוטרי יכול לשמש עבור משטחים קשים, כמו לבנים ובטון. ניתן להשתמש במודלים מתנודדים על פסולת יבשה ודשא. דגמי דקל / פניאומטיים הם אידיאליים עבור משטחים רכים כגון דשא, מדשאות ואזורים עם בוץ / מים.

לאיזה מטרות מומלץ להשתמש בגרניקים?

מכונות שטיפה בלחץ הן כלי נהדר לניקוי במים. הם יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות כגון ניקוי מיכלי דגים, שטיפת כלים ושטיפת קירות. הם יכולים לשמש גם להסרת כתמים משטיחים וויניל, כמו גם להסרת סימני שפשוף מרצפות.

ניתן להשתמש בגרניקים למגוון מטרות. הם משמשים גם במגוון רחב של תעשיות. עם זאת, לא כל מכונות שטיפה בלחץ נוצרות שווים. חלקם עובדים טוב יותר מאחרים ולחלקם יש תכונות שונות שהופכות אותם למתאימים יותר ליישומים מסוימים מאחרים.

>למידע נוסף ורכישה בקרו באתר קרשר

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד