ריינגר – למה הוא נחשב לטרקטורון הטוב ביותר?

אין זה סוד שהרבה מאוד ישראלים רכשו בשנים האחרונות טרקטורונים מסוגים שונים, אשר משמשים אותם לצרכים פרטיים או מקצועיים. מדובר על כלי רכב אשר יכול לשרת אותנו, כידוע, לנהיגה בשטח, בין אם זה בשדות, יערות, דיונות חול, חופים ובמקומות אחרים, על פי מה שמותר ואפשרי בהתאם לאופי וסוג הכלי. 

אחד הטרקטורונים הפופולאריים ביותר, ללא צל של ספק, הוא ריינגר. מדוע על טרקטורון ייחודי, אשר מזכיר בצורות שונות כלי רכב צבאי, מכאן גם השם שלו. הוא בנוי כמין הכלאה בין טרקטורון לטנדר גבוה עם 4 צמיגים בינוניים ועבים, אשר מאפשרים לנו לנהוג בשטח מבלי “לשקוע”. אחד היתרונות הבולטים של טרקטורון זה, הוא לנהוג בשטחים שונים, בלי קשר לשאלה באיזו אדמה מדובר. 

טרקטורון ריינגר כולל בתוכו מנוע חזק בנפח 500 סמ”ק, אשר יכול לעמוד בכל תנאי ושטח, הוא כולל בתוכו אלמנטים שונים המאפשרים יכולת עמידות גבוהה בכל מקום, וכמובן אמצעי בטיחות מתאימים לנהיגה מושלמת. 

איך רוכשים ריינגר בצורה טובה?

בשביל לרכוש טרקטורון ריינגר אנחנו צריכים לבחון מה הם הצרכים שלנו, וכן אנחנו צריכים לבחון את מאפייני הטרקטורון בשביל לוודא הוא אכן יכול להתאים לתנאים בהם נרצה להשתמש בו. אנחנו צריכים לבדוק את הביצועים שלו על גבי משטחים שונים ובתנאי מזג אוויר משתנים, בשביל לוודא שאכן אפשר להשתמש בו כפי שאנחנו רוצים. 

חשוב להבהיר, ישנם דגמים שונים של ריינגרים, עם מגוון רחב של מנועים, כאלה המתאימים גם לצרכי פנאי וגם לצרכים מקצועיים, ועל כן, אנחנו יכולים לבחור את הטרקטורון הרלוונטי עבורנו על פי מאפיינים שונים. כך אנחנו יכולים לבחור בסופו של דבר מה מתאים לנו בהתאם למחיר שלו. 

>> רוצים לעשות השוואה בין טרקטורונים מומלצים? קראו על טרקטורון פולריס ספורטסמן 570 באתר זום טרקטורונים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד