פרוכות מיוחדות בעיצוב קלאסי

פרוכות הן אחד מהסממנים הבולטים בכל בית כנסת והן משמשות לשתי מטרות – האחת, לחיפוי ארון הקודש, והשנייה, לחיפוי בימת בית הכנסת.

יש מבחר גדול של פרוכות אשר ההבדלים ביניהם מתבטאים בדרך כלל במידות המוצר, בצבע הבד ממנו הוא מיוצר וכן בדוגמא הרקומה עליו ובקישוטים בהם הוא מקושט.

פרוכת – איך תבחרו אותה?

כאמור, יש מבחר גדול של סוגי פרוכות בשוק למשל פרוכות לבימה, והבחירה בין הסוגים אינה משמעותית מבחינה הלכתית, אלא מתייחסת אך ורק להעדפה האישית שלכם ושל מזמין הפרוכת. למעשה, כדאי גם להתאים את הפרוכת לאופי של בית הכנסת ולבחור באחת שתתאים לסגנון המקום.

כמו כן, אתם חייבים להתייחס למטרה שלשמה אתם קונים את הפרוכת. הרי פרוכת לבימה נראית שונה מפרוכת של ארון קודש מכיוון ששני הרהיטים הללו כלל אינם דומים אחד לשני. בפרוכת לארון קודש יש צורך ליצור חורים להשחלה על המוט – כמו וילון. ולעומת זאת, פרוכת לבימה מעוצבת כמו מפת שולחן גדולה ומרובעת ולרוב גם בעלת מסגור של פרנזים.

פרוכות מיוחדות בעיצוב קלאסי

זה נכון שאפשר לבחור את עיצוב הפרוכת באופן אישי מבלי להתייחס למה ש’הולך’, אך עדיין יש את אלה שמעוניינים להיצמד לסגנון מסוים או ללכת על קו עיצובי כלשהו וכך להתאים את המראה של בית הכנסת לאופנה העדכנית ולהפוך אותו לאחיד במיוחד.

במקרים כאלה, ניתן לבחור בעיצובים מוכנים שעוצבו על פי סגנון מסוים וללכת עליהם במקום ליצור דוגמא אישית. בכל חנות ייצור של פרוכות תוכלו למצוא קטלוג מוצרים ומהם לבחור את הדוגמא שמתאימה לכם ביותר. 

כך שאם אתם מעוניינים בפרוכות בעיצוב מיוחד, בפרוכות בעיצוב קלאסי או בכל עיצוב אחר, תוכלו למצוא את הדוגמא הרצויה בקטלוג שבחנות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד