קייטרינג לאזכרה

טקס אזכרה יכול להתקיים בכל עת לאחר מותו של מישהו, אך הוא מתקיים בדרך כלל תוך 6 חודשים מיום מותו. השירות עשוי להיות בבית כנסת, קרמטוריום או בית קברות.

קייטרינג לאזכרה צריך להיעשות מתוך כבוד לנפטרים ובהתאם לרצונותיהם וכן לאלו של בני משפחתם וחבריהם.

לצערנו הרב

אזכרה היא טקס או אירוע לזכר מישהו שמת. אירועים אלה מתוכננים לעתים קרובות על ידי בני משפחה, חברים ויקרים אחרים.

חלק מסוגי האזכרות הנפוצים ביותר הם הלוויות ויקיצות. הלוויות מתקיימות בדרך כלל תוך מספר ימים ממוות וכוללות קבורה או שריפת הגופה. יקיצות מתרחשות לאחר ההלוויה וכוללות התכנסות עם חברים ובני משפחה כדי לזכור את חייו של הנפטר.

הקייטרינג לאזכרה יכול להיות חלק חשוב כדי לגרום לזה להרגיש כמו אירוע עבור כל המעורבים. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים על קייטרינג לאזכרה, כמו איזה סוג אוכל מתאים, כמה אנשים אתה צריך לספק, ועוד. צרו קשר עם קייטרינג מרקש לבחירה מוצלחת.

דרך חסכונית וטובה עבור הנוכחים באזכרה

הקייטרינג לאזכרה יכול להיות דרך חסכונית לספק ארוחה וכיבוד לנוכחים.

הקייטרינג מוזמן בדרך כלל על ידי משפחת הנפטר או חברים קרובים וקרובי משפחה. התפריט נקבע בדרך כלל מראש, אך ניתן לשנותו אם יש דרישות תזונתיות של האורחים. חשוב להקפיד על ארוחה שתהיה גם ממלאת לכל הנוכחים – וגם כזו שלא תתקלקל לאורך היום.

לסיכום,

הקייטרינג לאזכרה הוא חלק חשוב מאוד באירוע. לרוב זה מתוכנן ומבוצע על ידי קייטרינג מקצועי. הקייטרינג מספק מזון, שתייה וציוד אחר לאורחים באירוע. הקייטרינג יכול להתבצע בדרכים שונות בהתאם לסוג האירוע.

בחלק מהאירועים האורחים מביאים את האוכל שלהם כדי לחלוק עם אחרים בעוד שבאחרים, כל האוכל מסופק על ידי הקייטרינג. אזכרה עשויה להיות בסגנון מזנון או ארוחת ערב בישיבה בהתאם למה שמתאים יותר לאירוע.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד