למה לישון על מיטה וחצי?

שינה היא צורך בסיסי לכל בני האדם. בלעדיו לא נוכל לתפקד כראוי. ככל שאנו מתבגרים, הבריאות שלנו מתחילה להידרדר. שינה היא אחת הדרכים החשובות ביותר בהן אנו יכולים לשמור על בריאות תקינה ולשמור על גופנו חזק ורענן. אבל למה שינה כל כך חשובה?

שינה היא גורם חשוב מאוד לבריאות הגוף ולרווחתו. היא עוזרת לווסת הורמונים, שומרת עלינו בריאים נפשית, מגבירה את רמות האנרגיה, משפרת את מצבי הרוח שלנו ומפחיתה מתח.

מיטה וחצי היא מיטה סטנדרטית קצת יותר רחבה והיא יכולה להכיל שני אנשים. אנשים רבים השתמשו במיטות וחצי כמיטה זוגית זמנית עד למעבר דירה וכדומה.

הגודל הסטנדרטי של מיטה מסוג זה הוא 2X2 מטר. אבל יש גם הרבה גדלים אחרים זמינים בשוק. מיטות וחצי נמצאות בשימוש נרחב בבתי חולים, בתי ספר, בתים וגם במקומות אכסניה זולים.

יתרונות של מיטה וחצי

המיטה וחצי היא מיטה החוסכת מקום. היא לרוב תהיה קטנה יותר ממיטה זוגית אך יותר רחבה ממיטת ילדים.

מיטה וחצי תהיה גם יותר נוחה לישון בה ועל מיטה נוחה ישנים טוב יותר.

למה שינה טובה חשובה לבריאות?

כולנו יודעים שעלינו לוודא שאנו ישנים מספיק. אבל רובנו אף פעם לא באמת עושים את זה.

כמה שינה אנחנו באמת צריכים ואיך נוכל לישון מספיק בלילה? התשובה לשאלה זו מרתקת ומורכבת מדי. החשיבה הנוכחית שלנו היא שאנחנו צריכים בין 10 שעות ל-11 שעות שינה בכל לילה, עם מינימום של 6-8 שעות. אבל כמה שאנחנו הופכים למבוגרים יותר, זה נעשה קשה יותר. אנחנו צריכים להבין את המנגנונים הפיזיולוגיים והגנטיים לשינה.

אחת הדרכים בהן תוכלו לישון מספיק היא לדאוג למיטה וחצי נוחה ומפנקת. 

מחפשים מזרנים אוטרופדיים? הקליקו עכשיו על הלינק!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד