כריות

כריות הן הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו כשיש לנו תנומה. הם הדברים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לדעת עליהם, והם יכולים לעזור מאוד בחיינו.

כריות הן דרך מצוינת לעזור לך לישון טוב יותר. הם לא רק כלי רב ערך עבור המיטה שלך, אלא גם עבור הקריירה שלך.

כרית היא חומר רך וגמיש שניתן להשתמש בו כדי לתמוך בראש ובצוואר בזמן השינה. הוא משמש להפחתת הסיכון לפצעי לחץ בצוואר, בגב או בכתפיים.

במאמר זה נדון בסוגי הכריות השונים הקיימים בשוק ומה מייחד אותן כל כך.

מתעניינים גם בכיסויי מיטה? היכנסו >>

איזה סוגים של כריות ניתן למצוא בחנויות?

כריות הן פריט נפוץ מאוד בחנויות. הן משמשות ככלי לנוח ולהירגעות, להעניק לגוף תמיכה ונוחות במיטה. אתה יכול למצוא כל כרית בשוק. ההבדל העיקרי ביניהם הוא הצורה, הגודל והצבע שלהם.

הכריות עשויות מחומרים שונים כמו כותנה, פוליאסטר וסיבים סינטטיים נוספים הרכים על העור ומעניקים נוחות. הכריות מגיעות גם בגדלים ובצורות שונות, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור כל סוגי המזרנים. הם זמינים במגוון צבעים כמו שחור, לבן ובז’.

באשר לצורה אנו יכולים לבחור בין שני סוגי כריות: אורטופדי ותומך. לגבי החומר, יש הרבה אפשרויות. יכולים להיות בדי כותנה מסורתיים, כמו גם חומרים סינתטיים כמו פוליאסטר וקצף. הסוגים הפופולריים ביותר הם אלו במילוי פוך כמו פלומת אווז או במבוק אשר מספקים לך חווית שינה רכה וקרירה יותר בעונת החורף.

הסוג הנפוץ ביותר של הכרית עשוי מקצף. לחומר זה יש צפיפות גבוהה בהשוואה לסוגים אחרים של כריות וכן יש להן גם קיבולת משקל גבוהה כך שהוא יכול להיות קצת נוטה להטות. כריות קצף הן הפופולריות ביותר מכל סוגי הכריות מכיוון שהן קלות לקיפול ולאחסן.

למוצרים נוספים היכנסו לאתר: https://www.darlain.co.il/

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד