מערכות מולטימדיה לרכב

מערכות מולטימדיה לרכב הן המוצר העדכני ביותר של תעשיית הרכב. הם חלק ממערכת הבידור לרכב, אשר שודרגה בעזרת טכנולוגיה.

רוב מערכות המולטימדיה לרכב מחוברות לסמארטפון או לטאבלט. המערכת מותקנת ברכב והיא פועלת כמו מערכת ניווט. הוא מספק מידע על תנועה, תנאי הדרך, מחירי הדלק ומידע חשוב אחר. המידע הזה נשלח באמצעות בלוטות’ לסמארטפון שמציג אותו על מסך שלפניכם.

מערכות המולטימדיה לרכב הופכות לדרך בידור פופולרית יותר ויותר. הם משמשים לא רק לבידור אלא גם לתחבורה.

מערכת מולטימדיה לרכב היא מערכת המציעה את אותן פונקציות כמו רדיו או נגן CD רגילים לרכב ואף יותר. 

לפרטים ולרכישה בקרו באתר של Auto Power >>>

 

מה מציעות מערכות מולטימדיה לרכב?

מערכות מולטימדיה לרכב מציעות מגוון פונקציות ופיצ’רים מדליקים והם:

אפליקציית Waze – וויז היא אפליקציית ניווט שהושקה בשנת 2009. זוהי אפליקציית מיפוי המונעת על ידי קהילה. הרעיון של האפליקציה היה לספק כבישים ציבוריים בחינם ומתקנים ציבוריים אחרים לקהילה, שיעזרו להם לקבל החלטות טובות יותר לגבי הנסיעה שלהם.

תחנת רדיו – מערכת מולטימדיה מספקת לנוסעים מגוון תחנות רדיו ישראליות. באמצעות תחנות רדיו תוכלו להאזין לחדשות, מוזיקה, אירועים ובידור.

יוטיוב – יוטיוב היא פלטפורמת הווידאו המקוונת הפופולרית ביותר בעולם. מיליוני אנשים משתמשים בו מדי יום. ניתן להשתמש באפליקצית YouTube בזמן נסיעה ולהינות ממוסיקה מגוונת שאתם אוהבים.

טלפון – באמצעות מערכות מולטימדיה תוכלו להוציא ולקבל בקלות שיחות ולנהל אותן במהלך הנסיעה – רק בתנאי שיש לכם דיבורית ואתם מרוכזים בנהיגה.

כמה עולה מערכת מולטימדיה לרכב?

לשאלה כמה עולה מערכת מוטלימדיה לרכב אין תשובה חד משמעית, המחיר תלוי בסוג המערכת שתבחרו ובאופן ההתקנה. עלות התקנה תגרור אחריה תשלום נוסף. אם אתם בוחרים להתקין בעצמכם זה יעלה לכם פחות. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד