שולחן ביליארד – כי כל אחד חייב כזה

שולחן ביליארד משמש למשחק ביליארד. זהו שולחן עם מספר כיסים, בו מניחים את הכדורים. כדאי להחזיק שולחן ביליארד במשרד. זהו מקום נהדר עבורך ועבור הקולגות שלך להירגע ולדבר על אירועי היום.

שולחן הביליארד הוא משחק פופולרי מאוד ברוב הבתים. זה יכול להיות משוחק על ידי שני אנשים או יותר. הוא עשוי מעץ ויש לו מספר קבוע של כדורים בכל צד המונחים על השולחן. השחקנים מתחילים בהנחת כדור אחד בראש השולחן ואז עוברים לכדור הבא עד שכל הכדורים מונחים בעמדות שונות משני צידי השולחן. המטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות, ללא שחקנים אחרים שיפריעו לך בזריקות.

מחפשים שולחן ביליארד מתקפל? היכנסו >>

דרך מהנה להעביר את הזמן

כדי להבין את הרעיון של שולחן ביליארד, חשוב שיהיה לך קצת ידע על ביליארד. ביליארד הוא משחק של יכולת, שבו שחקנים צריכים להכניס את הכדור בצבע שלהם לתוך כיסי השולחן. לכל שחקן יש מקל וכדור, אותם הם מניחים על השולחן מולו. מטרת המשחק היא להיות מסוגל לקחת את כל הכדורים של היריבים שלך מבלי לאבד כדורים בעצמך.

הכללים פשוטים: אתה לא יכול לגעת בכדור של אף שחקן אחר או ליצור מגע עם הכדור שלך; אתה חייב לשים עין על שני הכדורים כל הזמן; אם אתה מאבד שניים או יותר כדורים ברציפות, אתה מפסיד ועליך להחליף אותם בחדשים.

כדאי לקנות שולחן ביליארד איכותי בלבד

אם אתם רוצים לבלות זמן איכות עם האנשים שקרובים אליכם, אתם יכולים לעשות את זה ללא שום בעיה כאשר יש לכם את הציוד המתאים. ההמלצה שלנו תהיה לשקול בחום קניה של שולחן ביליארד, אשר בוודאי עשויה לעשות את העבודה במקרה הזה.

מתעניינים גם בשולחן הוקי אוויר? היכנסו!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד