למה מוצרי חשמל התייקרו

האם מותר להדליק מזגן באמבטיה?

 

מה צריך לעשות כדי להדליק מזגן באמבטיה? לפני שאתם בוחרים מזגנים שקטים או מזגן מכל סוג אחר, רצוי לקבל מענה לצרכי בטיחות אך לא רק. אם החלטתם להדליק מזגן שקט באמבטיה, רצוי לבדוק אם מדובר במזגן מיני מרכזי. זה חשוב מכיוון שהאוויר באמבטיה לח ביחס לשאר חדרי הבית ומכיוון שהיחידה הפנימית במזגן מיני נועדה לתת לכך מענה נמוך יותר- ראוי לקחת בחשבון את הדברים.

אז מה בכל זאת כדאי לעשות?

אם החלטתם להוציא שלוחת אוויר מהמיני מרכזי לאמבטיה ייתכן והמקום לא יקורר מספיק. זה קורה כי האנרגיה של הקירור תבוזבז על ייבוש אוויר בחדרים האחרים. מן הסתם, תפוקת הקירור ליתר החדרים תיפגע, בפרט בימים חמים במיוחד.

מה עושים עם בקטריות?

כאשר יש בקטריות, זה בעיקר נובע מעניין הלחות. חשוב לדעת כי סוללת המעבה תתפקד בסביבת לחות של כמעט 95 אחוז. זה קורה מכיוון שרק כך היא מצליחה לעבות מים מהאוויר הזורם דרכה. אם הסינון של האוויר תקין כאמור, הפילטר תקין וניקוז מי העיבוי תקין, שהרי לא אמורה להיות בעיה של התפתחות בקטריות.  

מה חשוב לדעת כדי למנוע בקטריות?

  • רצוי כי הבידוד הפנימי ביחידת המיני מרכזי יהיה עשוי מפולימר. זה חשוב כי זה מדכא התפתחות בקטריות ודוחה לחות.
  • רצוי שלא לבחור חומרים זולים יתר על המידה. זה קריטי כי בחירה של מוצר זול עלולה לגרום לחסימה של הניקוז מי עיבוי וזאת משום שהזרבובית של הניקוז בעלת קוטר קטן.
  • מכאן ראוי לרכוש מזגן עם זרבובית ניקוז גדולה במיוחד. זה חשוב כדי למנוע חסימות מי עיבוי גם בעת כניסת לכלוך או אבק אל בריכת הניקוז של היחידה הפנימית.

בסיכום דבר, ניתן בהחלט למזג חדר אמבטיה, רצוי לדעת מראש את גודל המזגן, כמות האוויר שיש לספק לאמבטיה. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון גם את עומסי החום הקיימים בשאר החדרים וכך גם את גודל ונפח חדר האמבטיה. בבחירת מזגנים שקטים או מזגן מיני מרכזי, חשוב שלא לפסוח על זרבובית גדולה שמטרתה לחסום מי עיבוי וניקוז לוקה בחסר. אם אין הבעיות הנ”ל, סביר להניח שלא תהיינה בעיות להפעיל מזגן בשאר חדרי הבית ובפרט בחדר האמבטיה. חשוב לזכור כי הקירור יהיה חלש יותר כפי שהוזכר בתחילת המאמר ובפרט בימות הקיץ החמים בהם כל שאר הבית מופעל על ידי מערכת הקירור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד